Alla inlägg under januari 2007

Av Josephine - 15 januari 2007 12:33

aa jag vill ha!! lätt den snyggaste svankgadden ja sett, känns ju iofs b å ha en i svanken men ändå så vill ja ha en. fråga mig inte varför. tycker bara de är såå fint!vad tycker ni? är de verkligen så passé som jag tror de är? =)idaho (min vapendragare) skrev nyss å undrade ifall vi ska åka på den där tattookryssningen som ja tjatat om i en vecka =) men vet inte hur jag jobbar som den helgen så kan inte bestämma nåt än. men de vore ju jäkligt kul!!

Av Josephine - 14 januari 2007 22:38

VARFÖR!! varför gör jag alltid så? köper något bara för att jag vill köpa något. nu ha ja råkat köpt 2 olika Lancôme Colour Focus i 4 färger bara för att stilla ha-begäret. det är tydligen något jag saknar här eftersom jag hela tiden känner behov av något mer. aldrig nöjd. men frågan är om jag mår bättre av å köpa saker hela tiden? förmodligen inte, bara x antal kronor fattigare :P ne, man kanske ska göra lite dipp med morötter och gurka å slå sig ner framför en film. är ju trots allt ledig imorn =)

Av Josephine - 14 januari 2007 16:21

2007 shit är det verkligen sant? hur kan 2006 gått så fort? jag börjar på ångest, åldersnoja. jag vet jag är bara 20 år men det är så mycket jag vill hinna med, hinna göra och se.

jag började rätt bra förra året, vill komma igång med något livsavgörande i år med. annars blir jag stressad.. ifjol så bestämde jag mig för att fara ner till kos, grekland och utbilda mig till bartender i maj och sen spendera resten av sommaren där. det började bra, kom ner hade svinroligt, fick mvg i kursen och vann en drinktävling, va ute och partajade varenda kväll och dagarna spenderade ja på stranden sällan bakis. men sen plötsligt en dag så var de inte roligt längre. jag hade inte längtat hem en endaste dag sen ja kom dit, men en söndag sa mitt hjärta "stopp, nej jag vill inte vara här längre." så jag boka resa hem å åkte hem till sverige. 2 månader tidigare än planerat. väl hemma så ångrade jag mig, "fan hur kunde ja va så dum". jag känner så nu mer än nånsin. jag trivs inte i sverige. ja vill ut, ut i världen å se saker å vara med om sånt som inte alla får vara med om!

jag har nu fått fast jobb, ska 1 mars flytta till en egen lägenhet och nu känner jag att de är försent för att se världen, försent för i år iaf.

jag ska dedikera detta år, 2007, till att dels gå ner i vikt, väger alldeles för mycket egentligen, mer än vad jag ser mig själv som inombords iaf. jag ska satsa på att jobba å skaffa mig så mycket arbetslivserfarenhet som jag kan och klara mig på egen hand i min egen tvåa i kramfors.

kommer bli ett av mina vuxnaste år hittills. 20 år gammal, med hela livet framför mig. jag ska försöka rapportera om småsaker som gör livet värt att leva! hoppas detta blir ett av mina tusen projekt som jag faktiskt påbörjar och avslutar

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards