Direktlänk till inlägg 14 augusti 2009

kanske dags?

Av Josephine - 14 augusti 2009 11:16

Jag vet. Men jag har varken haft lust eller ork till att uppdatera. Sånt himla antiklimax att komma hem till en blåsigt och kallt Sverige där det inte händer ett skit. Ångrar att jag for hem, men med tanke på att man måste fixa innan det bär av till kalmar så var det det enda rätta. Imorse blev jag med lägenhet. Jag kommer dela en trea med någon, vet inte om det är en kille eller tjej, i södra Kalmar. Bostadsförmedlingen ringde mig igår och erbjöd mig detta rum, tackar jag nej har jag förbrukat min bostadsgaranti och eftersom tiden rinner ut, skolan börjar nästa måndag, så kände jag mig tvungen att tacka ja till den. Hyran är på 2700 och allt ingår. Det kan man ju leva med! Lägenheten är möblerad så de enda som behövs är dator, tv och kläder. Känns ju skönt!

Så nu inleds jakten att hitta någon som vill köra ner mig 90 mil enkel väg. Frivilliga anmäles i receptionen.

 
 
Ingen bild

andrea

14 augusti 2009 11:51

ge mig en bil å en åka-hem-med-nån- så :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josephine - 6 juli 2010 13:28

Århundradets low har infunnit sig. Jag vill dö. På riktigt. När man trodde mardrömmen var över så verkar den bara ha börjat. Palla inte mer. Orkar inte. Vill inte. Lämna mig ifred. Vad kan jag ha gjort denna främling för ont så att denne får energi a...

Av Josephine - 1 juli 2010 17:42

Gick man in på min blogg igår så kunde man se att min blogg blivit hackad. Alla mina användarkonton som jag har på internet blev hackade av en 30årig gift man från Indonesien. Min facebook, hotmail och bloggen blev alla utsatta för byte av lösenord o...

Av Josephine - 24 oktober 2009 00:09

Wow inlägg två dagar i rad :O Det var ett tag sen man hade sån lust att skriva nåt :) Imorn är det lördag och jag är sjukt laddad för fest!! Ska till Friday på förfest sedan antingen Palace eller Kåren. Hoppas det blir lite skandaler eftersom de...

Av Josephine - 22 oktober 2009 19:07


Lycklig människa just i detta nuet. Jag klarade min första tenta!!! Helt otroligt med tanke på att jag inte pluggade något inför tentan. Vet inte hur jag lyckades men jag fick iaf 60 poäng av 80 möjliga varav 48 poäng va gränsen för godkänd. Vil...

Av Josephine - 10 oktober 2009 15:16


Ja mina vänner, livet rullar på här nere i Käälma som dom säger!  Har hunnit med en tenta i affärsredovisning som jag körde helt utan plugg innan eftersom jag glömt hur man pluggar. Har jag tur så klarar jag den! Nu kör vi hårt med finansiering och k...

Ovido - Quiz & Flashcards