Alla inlägg under mars 2008

Av Josephine - 13 mars 2008 21:21

haha! jag är då värst.. de ha gått över ett år sen sist jag skrev och jag som tänkte börja blogga på allvar. jo tjena, vi ser ju hur de gick :P

det pinsamma är att jag faktiskt helt glömt bort vad min blogg hette och därmed inte hittat till den och kunnat logga in. men nu ikväll så hitta ja den, 14 månader senare haha =)


vad har hänt sen sist. otroligt mycke.

har flyttat, IGEN. blev två flyttar 2007. första gången till en egen tvåa i februari, och sedan till en trea i oktober/november. ha ja sagt att jag är en rastlös person eller? ;) nu är ja sugen på att flytta igen. gärna till sundsvall, i september. så vi får se vart flyttlasset bär mig! men de är då!

sedan ha 2007 mest gått åt till jobb jobb jobb jobb. riktigt tråkigt men ja ska försöka ta tag i mitt liv nu efter sommaren och hitta på nåt kul och nytt!

Ovido - Quiz & Flashcards