Direktlänk till inlägg 14 augusti 2009

Albufeira

Av Josephine - 14 augusti 2009 11:51

Alltså. Som kanske framkommit av mina senaste inlägg så ville jag inte lämna Albufeira när det väl var dags. Har haft "hemlängtan" sen jag kom tillbaks till Sverige igen. Jag har i princip bestämt mig för att åka tillbaks nästa sommar. Här kommer en liten summering.


Man har bott i kaos i 11 veckor i ständigt oupppackade väskor...


Med dessa engelska tjejer, Sam och Donna...


Man har jobbat och slitit 6 nätter i veckan med dessa underbara arbetskamrater Jorge, Monica  (från Portugal) och Zuzana ( Slovakien)


Man har kommit hem halv 6 varje morgon men lika glad för det...


Man har gått till stranden om man vaknat i någorlunda tid kring 14..


Man har partat både på jobbet och på sin korta lediga dag..


Man har gjort succé på bargatan iklädd diverse maskeraddräkter..


Man har slutat på jobbet och blivit nerdränkt i all möjligt gegga som grenadine, jordgubbssyrup, grädde och vatten som straff..


Som grädde på moset och som minne över denna oförglömliga sommar så avslutade vi äventyret med varsin tatuering...


Nästa år kör vi repris!!

 
 
Ingen bild

andrea

14 augusti 2009 22:10

nästa gång följer jag med å träffar den korta sjuttonåringeéeen

 
Ingen bild

Linn

15 augusti 2009 19:03

åh ja andrea gör de! =)

 
Hanna

Hanna

19 augusti 2009 17:39

Vad roligt att det blir Kalmar! Du kommer säkert att trivas där. Det löser sig säkert med lägenheten, när du kommer ner kanske du får tag på en lite senare så du kan byta. Hade varit roligt att följa dig i höst om du bloggar:) Kram!

http://hannaisthlm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josephine - 6 juli 2010 13:28

Århundradets low har infunnit sig. Jag vill dö. På riktigt. När man trodde mardrömmen var över så verkar den bara ha börjat. Palla inte mer. Orkar inte. Vill inte. Lämna mig ifred. Vad kan jag ha gjort denna främling för ont så att denne får energi a...

Av Josephine - 1 juli 2010 17:42

Gick man in på min blogg igår så kunde man se att min blogg blivit hackad. Alla mina användarkonton som jag har på internet blev hackade av en 30årig gift man från Indonesien. Min facebook, hotmail och bloggen blev alla utsatta för byte av lösenord o...

Av Josephine - 24 oktober 2009 00:09

Wow inlägg två dagar i rad :O Det var ett tag sen man hade sån lust att skriva nåt :) Imorn är det lördag och jag är sjukt laddad för fest!! Ska till Friday på förfest sedan antingen Palace eller Kåren. Hoppas det blir lite skandaler eftersom de...

Av Josephine - 22 oktober 2009 19:07


Lycklig människa just i detta nuet. Jag klarade min första tenta!!! Helt otroligt med tanke på att jag inte pluggade något inför tentan. Vet inte hur jag lyckades men jag fick iaf 60 poäng av 80 möjliga varav 48 poäng va gränsen för godkänd. Vil...

Av Josephine - 10 oktober 2009 15:16


Ja mina vänner, livet rullar på här nere i Käälma som dom säger!  Har hunnit med en tenta i affärsredovisning som jag körde helt utan plugg innan eftersom jag glömt hur man pluggar. Har jag tur så klarar jag den! Nu kör vi hårt med finansiering och k...

Ovido - Quiz & Flashcards