Alla inlägg under maj 2008

Av Josephine - 31 maj 2008 16:22

shit ja ha verkligen inte tid att sitta här men gör de ändå! jobbade till 15, dömycke folk så dagen gick iaf fort! sen kom ja hem halv 4. efter fem nån gång kommer mamma och hämta mig, (om ja ha tur :P) å skjutsa mig till bollsta. sen äre raggarbil upp till solle som gäller före sju!! sitter med håret åt alla håll med en nästintill uppdrucken breezer bredvid mig och känner ingen stress fast ja egentligen borde springa omkring som en yrhöna :P men ja vet vad ja ska ha på mig för en gångs skull så de är väl därför ja inte är så stressad än =) ska bara kladda på lite mer smink och släppa ut håret så är man fit for fight sen :P yeeeeha!!!


bjuppa på en tuttifruttidrink med jordgubbar!

Av Josephine - 30 maj 2008 23:12

synd du inte kan vara med imorn babe!!

Av Josephine - 30 maj 2008 22:27

jaha så ha man ÄNTLIGEN orkat ta tag i disken. ha stått i typ tre dagar haha (dö inte) men nu ha ja tage mig i kragen å diskat allt. pju. så ENORMT tråkigt att diska, men hällde upp ett vinglas och brände ut en partyskiva som slår alla genom tiderna å drog upp volymen så de gick rätt bra ändå :P så nu är ja på g!!! bara hoppas på finväder imorn så blire perfa. å JUSTIA. gärna en skjuts hem också haha! som vanligt ha vi inte fått tag i nån som kan hämta. men är man på en cruising så ska väl inte de va världens omöjligaste :D


såg talangfinalen också. ville att korttrollaren skulle vinna för de va fränast. eller kanske den där lillkillen med flygeln, sjuk talang!!  men självklart så vann en söt liten tjej som kunde sjunga brallerna av vem som helst. visst hon är ju svinbra, men de är inte så originellt. hur många som helst kan ju sjunga liksom.


 ååååååå jag vill V E R K L I G E N inte jobba imorn, och allra helst inte till 15! helt ensam som vanligt. komma säkert bli svinmycke folk också! mycke som händer på stan, alla fått lön, bra väder och dessutom examen och avslutningar till veckan. komma bli dömånga fotmätningar, prova vänstersko å allmänna råd. säkert massa äldre med rullatorer - inte min favorit fast många är så otroligt söta och snälla. synd man bara ha två armar och ben. svårt att känna att man räcker till ibland när dom kommer från alla håll och kanter samtidigt och tror att ja kan hjälpa dom på en gång. suck. jaja vi få väl se. ha ju aningen rutin eftersom ja jobbat nästan alla lördagar i 15 månader. slå den om ni kan :P fast de är nog ingen som vill slå de för de är dödens tråkigt. haha!


nä tjipp tjong! nu sleepitime! 



Av Josephine - 30 maj 2008 11:34


underbar låt - inga kommentarer behövs

Av Josephine - 30 maj 2008 10:41

hmm tror ja ska pallra mig ner på krambo idag innan ja börjar. höra med uppsägningstider å så. måste ju planera nu eftersom de är som sagt 3månaders uppsägning. dom månaderna går fort dom :P fan de är så konstigt. i mitt huvud har jag redan höst. ja ha helt hoppat över sommaren. den som jag längtar allra mest till varje år! men i år ha ja liksom glömt att den ens existerar!! har bara september/oktober i huvet!! å nästa vår/sommar!


ja glömmer att leva i nuet. vilket jag också måste komma ihåg :D

Av Josephine - 30 maj 2008 10:31

börja ett idag som vanligt. när tror ni jag gick upp?? 6.44 slog jag upp mina blå! helt stört att man ska vara så sinnessjukt lättväckt!! gissa vad jag vaknade av? att mathias tog i ett handtag på andra sidan lägenheten. bakom två stängda dörrar hörde jag de när ja låg å sov. det första ljudet han gjorde sen han vaknade. ha nog alldeles för bra hörsel haha! riktigt jobbigt att va sådär lättväckt. vaknar alltid av tidningen som kommer vid 4 med. så nu ha ja lallat runt hela morgonen. rätt skönt ändå att ha så många lediga timmar innan jobb. ingen stress liksom. kan göra allt i lugn och ro. men jag kommer ändå att vara halvklar när ja kommer på att jag ska börja jobba inom en kvart. lär mig aldrig :P



Av Josephine - 30 maj 2008 10:23

nu är 3 av mina 6 par skor budade på! va kul :D första gången jag lagt ut nåt på tradera. nu måste ja bara komma på hur man gör när man skickar iväg de! hur förpackar jag och fixar porto??? ja är så borta när de gäller sånt... hjälp...

Av Josephine - 30 maj 2008 09:28

hahaha ja håller på att kissa på mig!! såg nyss ett klipp på youtube om en gubbe som ha typ det enda exemplaret i världen på nån cylinder till en grammafon eller vad de nu verkar vara. åsså råkar han totalförstöra den i direktsändning. haha hans reaktion är klockren! hahahaha så jäkla roligt!!

Ovido - Quiz & Flashcards