Alla inlägg under mars 2009

Av Josephine - 31 mars 2009 02:01

ALLTSÅ. Man kan ju inte annat än att bli less när man suttit i en turnering sen kl 20.00 och åker ut på 111 plats av 7000 denna tid, när man vet att 56 av de 7000 vinner en satellitbiljett.. Suck. Nästan övertrött nu känner jag.


Tingeling.

Av Josephine - 30 mars 2009 20:07

IM BACK!!!


De ha inte sjunkit in än. Det är inte telia som fått fingra ur och levererat internet efter 7 veckor väntan. Ne de är istället våran granne som vi får dela med så länge.


Men nog om detta. Shit man ha verkligen missat massa nu känner jag.


Berätta, vad har jag missat i internetvärlden? :D

Av Josephine - 3 mars 2009 12:34

Mina älskade medmänniskor!


Eftersom vi har Telia som internetleverantör, så betyder det att vi

F O R T F A R A N D E

inte har någon tillgång till det internet som vi betalar dyra pengar för. Över 2.5 vecka har det gått nu och ännu ingen uppkoppling. Kan man bli mer än förbannad? Har jag tur så kanske jag är back in business till helgen. Har ni hört den förr?


Jag är iaf nu boendes i Docksta, värstingmetropolen serrni. Har kommit på en til plan för framtiden. Mer om detta vid min comeback! 


Må gott.


Ovido - Quiz & Flashcards