Direktlänk till inlägg 27 december 2008

Kanske dags för en uppdatering?

Av Josephine - 27 december 2008 11:47

Vilken chock jag fick när jag såg min besökarstatistik igår! Den 23/12 hade jag ynka 11 besökare, inte konstigt med tanke på att bloggen inte uppdaterats på typ 4 månader. MEN, från och med julafton så har jag haft typ 250 besökare varje dag. Hittills idag har 77 pers klickat sig hit. Hur kommer detta sig?! Nu känner jag mig ju nästan tvingad att uppdatera lite så ni inte kommer hit i onödan ;)


Jag kom alltså hem från England runt 4 på lördag morgon. En lång men ändå rätt smidig resa på 21 timmar, fråga mig inte hur det kunde ta sån otrolig lång tid hem. Hela helgen gick åt till att packa upp 80 kilo grejer från mina resväskor, städa i lägenheten och göra julfint!


I måndags så hade vi glögg- och mysteriet på greveholm-mys hemma hos mig, guitar herospelande blev det också! Bakade även lite julgodis den dan.


På tisdag va de dags att fixa frillan hos lena på sonjas, nu är man inte liiika blond! Sedan stressade man hem för att ha uppesittarkväll med bingolotto!


Julafton spenderades hos mamma! Vi var en hel hög som firade tillsammans! Mormor och morfar, moster och morbror och kusiner. Fick jättebra julklappar, allt jag önskat mig. Ångkastrull och tredje säsongen av Lilla huset på prärien, presentkort på ikea, för att nämna några.


Mammas julgran, var typ magestor! Ni ser också julklapparna som BARA var till mig haha ;)


På juldagen så åkte vi till mormor och morfar! Det spelades extrem rappakalja, åts julmat och fikade och skrattade så tårarna rann. Mer hos vissa än hos andra. :P


På annandan styrde man sin kosa mot Viksjös skogar och jättegod middag hos pappa och Eva. Fick åter igen bra klappar, IKEA is the shit ;) Spelade nintendo wii och hade flyt i bowling.


Det enda som har varit jobbigt är att jag haft typ bihåleinflammation sen jag kom hem från England. Har mått riktigt dåligt men tagit mig igenom julens alla bestyr ändå. Knarkandes alvedon. Detta innebar ingen utgång i jul, men det gjorde mig inget. Är liksom ingen höjdare att gå ut i jul tycker jag. Då ska man umgås med familj och mysa :D Som jag gjort i dagarna 3!


Nu ska jag ner på stan och se om man kanske kan spendera lite slantar på en eventuell rea. Den som lever får se!





Pssst, VILKA ÄR NI SOM HITTAT HIT TILL MIN BLOGG? :D



 
 
Liie

Liie

27 december 2008 16:23

ja nu när du säger de så ser ja ju faktiskt likheter jag med! men nej, det är inte linn.

http://liie.webblogg.se

 
Ingen bild

Liie

27 december 2008 17:02

jessica heter hon, en som nina känner. men stackars dig!! se till och få nåt som gör att de går över på en gång nu så du inte missar ännu en nyår!

 
Ingen bild

Liie

27 december 2008 17:22

ja du har ju haft lite otur du.. de blir fest här, vi ska äta och köra femkamp :) om du blir piggare är du jättevälkommen :)

 
Ingen bild

Liie

27 december 2008 20:15

ja visst låter de kul :) får se vad de blir av de, vi har inte kommit på några grenar än :p de är dom vanliga som kommer, typ ungefär dom som brukar synas på mina bilder på bloggen :)

 
Hanna

Hanna

29 december 2008 23:24

Hej!! Nu är jag tillbaka i England och det känns bra. Det var en rätt lång resdag, men allt gick bra. Tyvärr fick jag nog inte ditt sms förra veckan:( Men det verkar som att du haft en jättemysig jul. Vi hörs, kram!

http://hannaisha.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josephine - 6 juli 2010 13:28

Århundradets low har infunnit sig. Jag vill dö. På riktigt. När man trodde mardrömmen var över så verkar den bara ha börjat. Palla inte mer. Orkar inte. Vill inte. Lämna mig ifred. Vad kan jag ha gjort denna främling för ont så att denne får energi a...

Av Josephine - 1 juli 2010 17:42

Gick man in på min blogg igår så kunde man se att min blogg blivit hackad. Alla mina användarkonton som jag har på internet blev hackade av en 30årig gift man från Indonesien. Min facebook, hotmail och bloggen blev alla utsatta för byte av lösenord o...

Av Josephine - 24 oktober 2009 00:09

Wow inlägg två dagar i rad :O Det var ett tag sen man hade sån lust att skriva nåt :) Imorn är det lördag och jag är sjukt laddad för fest!! Ska till Friday på förfest sedan antingen Palace eller Kåren. Hoppas det blir lite skandaler eftersom de...

Av Josephine - 22 oktober 2009 19:07


Lycklig människa just i detta nuet. Jag klarade min första tenta!!! Helt otroligt med tanke på att jag inte pluggade något inför tentan. Vet inte hur jag lyckades men jag fick iaf 60 poäng av 80 möjliga varav 48 poäng va gränsen för godkänd. Vil...

Av Josephine - 10 oktober 2009 15:16


Ja mina vänner, livet rullar på här nere i Käälma som dom säger!  Har hunnit med en tenta i affärsredovisning som jag körde helt utan plugg innan eftersom jag glömt hur man pluggar. Har jag tur så klarar jag den! Nu kör vi hårt med finansiering och k...

Ovido - Quiz & Flashcards