Direktlänk till inlägg 15 juli 2009

4 augusti

Av Josephine - 15 juli 2009 16:36

Nedrakningen har i hogsta grad borjat. Igar bokade jag och Linn flyg hem den 4 augusti. Det kanns sa extremt skont att vara pa vag hem snart. Man ar verkligen klar med detta nu. Man gor ju inget annat an jobba och sova. Nu har Linn bytt ledig dag med sa nu ar vi inte ens lediga tillsammans vilket ar helkasst. Man kan inte gora mycket ensam direkt. Jag har inte bestamt mig till hundra procent om Kalmar heller. Det ar ju nastan 90 mil hemifran allat kan kanner till. Har aldrig varit sa langt ner i Sverige forut. Pirrigt varre. Kanns jobbigt att jag maste bestamma mig om detta harnere. Jag vill ju helst vara hemma och kunna diskutera detta men eftersom man maste tacka ja eller nej innan den 30 juli och da ar jag ju fortfarande i detta land. Jag ar ju dum om jag tackar nej...


Ne nu ska ja hosta vidare i denna svininfluensastad! CIAO!

 
 
Liie

Liie

15 juli 2009 20:14

hehe jodu, metallica de blir grejer att se de ;)

kul att du kom in på det du ville! men de är långt bort.. fast du far ju runt överallt i världen egentligen så då är ju 90 mil ingenting :)

http://heyli.blogg.se

 
andrea

andrea

15 juli 2009 20:22

jaaa det gör jag! Är allt bra med dig? ingen influensa? :(

http://anhenriksson.blogg.se

 
Ingen bild

Hanna

16 juli 2009 05:09

Ja det är ett svårt beslut med vad man ska syssla med. Sen behöver det ju faktiskt inte vara helt "slutgiltigt" nu heller, man kan ju säga nej senare med. Kalmar är i alla fall en jättefin och mysig stad, lagom stor! Tror nog du skulle trivas där:)Sen kommer ju jag självklart och hälsar på varje gång jag är där med. Ska faktiskt dit nu på söndag till farmor och farfar:)

Själv håller jag på och kämpar med lägenhetsletande, man tycker att när man har stått i kö i 2 år ska det vara rätt lugnt men inte det. Vill ju helt hitta något med pojkvännen men vi får se om det går..

Ha det fint i alla fall så hörs vi, kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josephine - 6 juli 2010 13:28

Århundradets low har infunnit sig. Jag vill dö. På riktigt. När man trodde mardrömmen var över så verkar den bara ha börjat. Palla inte mer. Orkar inte. Vill inte. Lämna mig ifred. Vad kan jag ha gjort denna främling för ont så att denne får energi a...

Av Josephine - 1 juli 2010 17:42

Gick man in på min blogg igår så kunde man se att min blogg blivit hackad. Alla mina användarkonton som jag har på internet blev hackade av en 30årig gift man från Indonesien. Min facebook, hotmail och bloggen blev alla utsatta för byte av lösenord o...

Av Josephine - 24 oktober 2009 00:09

Wow inlägg två dagar i rad :O Det var ett tag sen man hade sån lust att skriva nåt :) Imorn är det lördag och jag är sjukt laddad för fest!! Ska till Friday på förfest sedan antingen Palace eller Kåren. Hoppas det blir lite skandaler eftersom de...

Av Josephine - 22 oktober 2009 19:07


Lycklig människa just i detta nuet. Jag klarade min första tenta!!! Helt otroligt med tanke på att jag inte pluggade något inför tentan. Vet inte hur jag lyckades men jag fick iaf 60 poäng av 80 möjliga varav 48 poäng va gränsen för godkänd. Vil...

Av Josephine - 10 oktober 2009 15:16


Ja mina vänner, livet rullar på här nere i Käälma som dom säger!  Har hunnit med en tenta i affärsredovisning som jag körde helt utan plugg innan eftersom jag glömt hur man pluggar. Har jag tur så klarar jag den! Nu kör vi hårt med finansiering och k...

Ovido - Quiz & Flashcards