Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Josephine - 30 juli 2009 15:23

Jag har panik. Jag vill inte aka hem pa tisdag. Jag vill inte lamna alla manniskor man kanner harnere for gott. Kanns helsorgligt. MEN samtidigt saknar jag rutiner, se pa teve, filmkvall och svensk mat och standard. Jag borjar faktiskt fundera pa att kanske, KANSKE, aka tillbaka nasta sommar. Men vi far val se hur det blir med det. Maste verkligen ta vara pa dom sista dagarna nu. Har mycket planerat. Hemliga planer... Tror vissa kommer bli forvanade nar vi kommer hem haha 8-)


Jag va ut med Sam, tjejen jag bor med, i mandags. Vi hade en sjukt rolig kvall. Herregud va vi blev packad :P Men det blir ju latt sa nar man kanner alla pa bargatan och man dricker gratis. Kanns sa trakigt att lamna nar det ar som roligast. Men det ar ju inget att gora at.


Maste borja jobba pa brannan... Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards