Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Josephine - 17 juli 2008 20:30

jajemen! ja ha sökt en till familj, på mallis denna gång. till att börja med tre månader med chans till förlängning. perfekt. ha även reggat mig på sts.se så vi få väl se vad som händer. hoppas nån vill ha mig iaf...

Av Josephine - 17 juli 2008 19:25

idag va de en av dom där dagarna när allt går fel. jättejobbigt. jag klev upp i god tid imorse. tänkte att idag ska ja inte stressa. och vad händer? jo som vanligt när jag har mycket tid på mig så sölar jag på och vips så har jag liks förbenat bråttom. sprang runt i nästan panik och hittade inget att ha på mig. min packning sen sthlm ligger fortfarande i högar på sovrumsgolvet och ingen ordning på nånting, med resultatet att jag inte hittar nåt att ha på mig!! vad jag än tog på mig såg de bara fel ut. de slutade med att ja gav upp och halvsprang nerför backen till wörket.


inte ha ja ja fått nåt samtal än idag heller. detta tar verkligen knäcken på mig. vill verkligen.. men de finns inget jag kan göra åt de nu, bara vänta ut de. extremt jobbigt. kollar min mejl varje timme om inte mer, kollar på telefonen hela tiden och tror mig höra ringsignaler. men icke. jaja den som lever får se.


Ovido - Quiz & Flashcards