Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Josephine - 22 juli 2008 20:46

justia. glömde berätta. ja ska på intervju med en tjej från aupair förmedlingen sts.se på måndag! vi får väl se vart de leder :D


någon som har någon erfarenhet från STS.se?? tips välkomnas alltid!

Av Josephine - 22 juli 2008 20:34

tjenahejsan!

så vare tisdag då. hoppas veckan går fort. vill ha heeeelg! dagen har gått sådär. varit klantig å tappat saker, fått psykbryt på små pillriga krokar jag ska fästa i springor i taket 4 meter upp ståendes på en högst ostabil stege på högsta steget och vingla på. kunde ha slutat med en riktig arbetsplatsskada men man är väl proffs ;)


jag säger som linn. man ha fan inte tid till nånting. är så extremt stressad. å hinner inte ett skit. ja planerar min tid fel. har sagt i flera dar att ja äntligen ska sprätta min box å se lite lilla huset avsnitt. men ha ja gjort de? ne. för ja ha inte "haft tid". alltid något som kommit emellan som ha högre prioritet. fast ja verkligen längtat efter att få sitta i soffan å njuta av några avsnitt. icke sa picke. jaja få väl skylla mig själv som bara skjuter upp saker hela tin. hade inte ens sorterat och arkiverat mina juniräkningar heller! det som jag sjukt nog älskar att göra! DÅ vet jag att ja haft de småstressigt. om ja inte ens tagit mig tid att göra en sån sak. men ikväll gjorde jag de äntligen så nu är alla papper i sin ordning :D


nä nu ska ja sprätta min box....


Ovido - Quiz & Flashcards