Direktlänk till inlägg 4 juli 2008

problemgrannar!!!!!

Av Josephine - 4 juli 2008 22:45

allvarligt talat nu är jag så less på mina grannar från hell att ja vill grina!!!

alldeles nyss drar någon i vårat lägenhetsdörr handtag. som tur är så har jag alltid låst. jag var ungefär vid dörren precis då de hände så jag tittar i hålet för å se vem de är som jävlas ( detta har hänt flera gånger förut, varav en gång kl 7 på morgonen då någon tokrycker och ringer på vår dörr flera ggr) ser att de är en tjej som bor ovanför oss och jag öppnar dörren! frågar va fan hon går och rycker i våran dörr hela tiden för, men hon bara skyndar sig uppför trappen och säger inte ett ord. jävla pucko. om ja hade haft olåst då?! hade hon bara öppnat våran lägenhetsdörr då utan vidare??!!! fan intrång ju.


värst va ju för 2 nätter sen. jag var jättetrött och ville verkligen sova. hade somnat när jag helt plötsligt vaknar av världens liv ovanför oss. SOM VANLIGT. klockan är alltså efter 12 en vardagskväll. det är någon som grinar hysteriskt och massa kärringar som skriker och för allmänt oväsen. jag trycker in öronproppar så långt in i skallen som jag bara kan men de hjälper inte ett dugg! jag ligger och irriterar mig mer och mer på dessa människor som fan aldrig kan va tyst och sova som normalt folk. är så sjukligt trött men kan inte somna. till slut brister de för mig! känner mig så förbannad att ja bara skakar! jag kastar mig upp ur sängen, sliter på mig nå kläder å river åt mig ett A4 papper där jag skriver med stora bokstäver. TYST!!! VI FÖRSÖKER SOVA!! ZZZZZZZZ TYST! jag är helt uppe i varv. jag stormar ut ur vår lägenhet, kastar mig uppför trappen och trycker ner lappen i deras brevinkast. å skyndar mig hem igen. lägger mig i sängen och känner hjärtat slå. tror ni de blev tyst?? NE. dom är så uppe i sitt eget gnabbande att dom inte ens hört brevinkastet. försöker verkligen somna ändå å vill nästan börja grina för ja är så less. då är de tiias tur att ta itu med drygheterna. han stormar upp han med, och plingar på. dörren öppnas av en av de boende och han försöker vänligt men bestämt få dom att inse att dom måste vara tyst halv ett när andra människor ska upp och jobba tidigt. hon sa bara okej okej. å efter de så höll dom faktiskt käften. GRATTIS. men nu som sagt går dom å rycker i våra dörrar istället. de ha dom inte vett nog att sluta med. JAG SKA FLYTTA!!!!!!!!!!!!!

 
 
Ingen bild

andrea

5 juli 2008 18:31

" nää nu jävlar!!"

 
engvall

engvall

6 juli 2008 20:42

hehe pinsamt att jag å ida va dom som fick en sån där lapp av grannen min en tisdag i november... =)

http://evalin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josephine - 6 juli 2010 13:28

Århundradets low har infunnit sig. Jag vill dö. På riktigt. När man trodde mardrömmen var över så verkar den bara ha börjat. Palla inte mer. Orkar inte. Vill inte. Lämna mig ifred. Vad kan jag ha gjort denna främling för ont så att denne får energi a...

Av Josephine - 1 juli 2010 17:42

Gick man in på min blogg igår så kunde man se att min blogg blivit hackad. Alla mina användarkonton som jag har på internet blev hackade av en 30årig gift man från Indonesien. Min facebook, hotmail och bloggen blev alla utsatta för byte av lösenord o...

Av Josephine - 24 oktober 2009 00:09

Wow inlägg två dagar i rad :O Det var ett tag sen man hade sån lust att skriva nåt :) Imorn är det lördag och jag är sjukt laddad för fest!! Ska till Friday på förfest sedan antingen Palace eller Kåren. Hoppas det blir lite skandaler eftersom de...

Av Josephine - 22 oktober 2009 19:07


Lycklig människa just i detta nuet. Jag klarade min första tenta!!! Helt otroligt med tanke på att jag inte pluggade något inför tentan. Vet inte hur jag lyckades men jag fick iaf 60 poäng av 80 möjliga varav 48 poäng va gränsen för godkänd. Vil...

Av Josephine - 10 oktober 2009 15:16


Ja mina vänner, livet rullar på här nere i Käälma som dom säger!  Har hunnit med en tenta i affärsredovisning som jag körde helt utan plugg innan eftersom jag glömt hur man pluggar. Har jag tur så klarar jag den! Nu kör vi hårt med finansiering och k...

Ovido - Quiz & Flashcards