Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Josephine - 26 juni 2008 20:58

vet inte va de är för fel. har inte haft ork eller lust till nåt i säkert en månad. tröttheten släpper ALDRIG. är helt död på morgonen fast ja (faktiskt) äntligen lärt mig kliva upp. ha ibland snoozat i en timme 8-) inte bra. på kvällen när man komma hem sätter ja mig i soffan och kommer knappt upp. de måste släppa snart tycke man.


ha till synes inte haft ork å uppdatera vahänne heller. men de ha ju som vanligt inte hänt nå vettigt liks ändå så de är väl kanske lika bra haha :P


Sex and the city filmen va iaf bra! över förväntan faktiskt! jättekul att komma iväg å hitta på nåt med mina små kalaspuffar ;) haha! avslutade med en mjukis på donken med dajm M M M!


för övrigt så kan ja meddela att JAG VILL HA NYA UTMANINGAR!! less på å trampa runt på samma jävla ställe varenda daaaag! ge mig något nytt!! NU! ja kan ju lugnt meddela att nedräkningen till 30/8 har definitvt börjat.. ja vet att ja jämt tugga på om de där med att ja är less och uttråkad men ja kan inte sluta tänka på de. känns som att livet bara springer förbi mitt skyltfönster å ja står där inne å tittar på. ska spräcka den där rutan och kasta mig ut. vänta bara ;)

Ovido - Quiz & Flashcards