Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Josephine - 12 maj 2009 15:06

Vilken bra start på den här veckan. Igår storstädade jag och putsade fönstrena. Idag har jag fått tummen ur och ringt runt till försäkringsbolag och fixat med reseförsäkringen. Nu blir mamma nöjd och lugn. :P Jag har ju 45 reseförsäkringsdagar utan extra kostnad genom hemförsäkringen på Folksam. Men dom är så förbannat dyr där på att förlänga reseskydd så jag ringde Länsförsäkringarna och fick en extra försäkring ända till sista augusti för 384 spänn. Perfekt!!! Detta skulle gått på mer än över 1000 spänn hos Folksam. Det lönar sig att jämföra ;)


Nu ska man bara ta sig i kragen och göra sista uppgiften i samhällen också så kan man slappna av sen för då är det bara det roliga kvar med packningen :D


Nu ska jag ner på affärn och köpa nåt att dona ihop till dinner. Tror det blir kebab i pitabröd. Mmm. Ciao!



Av Josephine - 12 maj 2009 12:29


Världens gulligaste unge!



Ovido - Quiz & Flashcards