Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Josephine - 16 maj 2009 23:02

Om ca 5 minuter är röstningen över. Jag tror Sverige kommer tolva. Albanien, Finland, Island, Turkiet, Azerbadjian (?!) Grekland och faktiskt Armenien var bäst tycker jag. Israel kommer säkert vinna pga deras historia på nåt sätt. Kom ihåg var ni först läste de ;)

Av Josephine - 16 maj 2009 14:04

Ni som undrar hur vad jag valt för utbildningar i höst så kommer här min anmälan!


 1
  • Handelsekonomprogrammet
  • 180hp, Dagtid, Helfart (100%)
  • Högskolan i Kalmar , Kalmar

  • Personal, arbete och organisation
  • 180hp, Dagtid, Helfart (100%)
  • Stockholms universitet , Stockholm

3
  • Human Resource Management - personalledning och organisationsutveckling
  • 180hp, Dagtid, Helfart (100%)  
  • Högskolan i Kalmar , Kalmar

4
  • Informations- och PR-programmet
  • 180hp, Blandade tider, Helfart (100%)
  • Mittuniversitetet , Sundsvall

5
  • Kandidatprogram i företagsekonomi med inriktning mot marknadsföring och management
  • 180hp, Dagtid, Helfart (100%)
  • Stockholms universitet , Stockholm

6
  • Personal- och arbetslivsprogrammet
  • 180hp, Dagtid, Helfart (100%)
  • Mittuniversitetet , Östersund

7
  • Media management
  • 180hp, Dagtid, Helfart (100%)
  • Högskolan i Kalmar , Kalmar

8
  • Marknadsföringsprogrammet
  • 180hp, Dagtid, Helfart (100%)
  • Högskolan i Kalmar , Kalmar


Av Josephine - 16 maj 2009 10:54

Ha ja tur... så kommer jag spela volleyboll idag :D


DVS DET BÄSTA JAG VET!!!!


Ha ju fortfarande inte invigt min Wilson!


Blev du avis nu Liie? ;)



Ovido - Quiz & Flashcards