Alla inlägg den 10 juni 2009

:/

Av Josephine - 10 juni 2009 16:52

Jag visste det. Jag absolut visste det. Jag sa redan innan resan att jag va orolig att det skulle handa nagot med mitt visakort. Och mycket riktigt. Jag har inte kunna tagit ut pengar sen forra sondagen. Det har statt operation not authorized eller nagot sadant och sedan har mitt kort kommit ut ur bankomaten utan varken kvitto eller pengar. Jag trodde att kanske mitt kort avmagnetiserats sa det va darfor det inte fungerade. Igarkvall alldeles innan jag skulle borja jobba sa kollade jag min internetbank. Inse paniken nar jag ser att varje gang jag forsokt tagit ut pengar sa har det dragits fran mitt konto! Fast jag inte fatt ut nagra pengar ur bankomaten. Vet inte hur jag ska losa det har fran Portugal :( Jag blev helt forstord men var tvungen att skynda till jobbet anda direkt efterat. Jattesvart att vara pa bra humor och vara glad nar man precis insett vad som hant. Men jag bet ihop och klarade kvallen. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Har mejlat banken sa far se vad dom sager. Jag hoppas innerligt att detta loser sig..


En annan jobbig grej ar ju att jag inte far ut nagra pengar! Tur man far dricks varje dag sa man klarar sig. Men anda..


Ja det var alltsa senaste nytt fran Albufeira. Later.



Ovido - Quiz & Flashcards