Alla inlägg den 14 juni 2009

=)

Av Josephine - 14 juni 2009 15:27

Va duktig jag blivit pa att uppdatera =) Grattis till mig liksom. Vet ni vaaaaad..? Jag ar LEDIG imorgon!!! Linn fick samma lediga dag och vi ar sa glad :D Det maste vara bra vader imorn sa vi kan ga till stranden! Har inte solat pa typ 2 veckor. Har sovit for lange varje dag :P Men imorgon som sagt hoppas man fa tillbaka brannan! Planerar aven en partynatt som gar till historien! Manga forvantningar pa imorgon som ni hõr :P


Idag ar det mulet och kvavt. Hade planerat att hanga med till Linns jobbarkompis till deras pool men det var ingen mening da det var sa trakigt vader.


Ja vad mer kan jag beratta.. DJ ar fortfarande in love. Han haller pa som smakillar gor i lagstadiet typ. Satter fast postitlappar pa en, lagger vattenflaskor pa ryggen typ sana grejer. Men jag tror inte han kommer jobba ikvall sa jag hoppas jag slipper de idag. Min chef sager att jag far dom mest konstigaste typerna efter mig. Jag maste ju halla med. Dom dras till mig. Ser jag ut att vara galen eller? Vill nog inte veta svaret pa den fragan :P


Na nu borjar det bli dyrt! Time to go. Ciao!



Ovido - Quiz & Flashcards