Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Josephine - 13 juni 2009 20:33

Jahapp da laddar man om! 10 natten i rad. Jag langtar ihjal mig till min lediga dag vilket kommer vara antingen mandag, tisdag eller onsdag. Traffade James pa vagen hit nu och han har inte haft en ledig dag AN och han har jobbat konstant i typ 3 veckor. Sjukt.


Vi har en ny DJ pa mitt jobb. Butchapa heter han tror ja. Han har gatt och blivit kar i mig HAHA. Han gar runt och sager " Do you want to be my girlfriend" och" Im in love with you" hela tiden haha. Aningen jobbigt! Men det verkar som att vi ska fa en ny DJ sa jag hoppas den lilla situationen loser sig snart. Mycket underliga manniskor har. Snubben som jobbar pa baren mittemot oss gar runt och blaser mig i nacken och har sig. Linn har fatt massa "saljablinkandeprylarssnubbar" efter sig! Haha hon kommer hem varje kvall med en ny blinkande ring! Sa himla roligt! Vi har massa nya uttryck som beskriver denna sommar perfekt.

"Ja du vet!" och "Slappt omfáng" ar nagra av dom. Herregud vad dom passar in bra pa varan situation :P 


Maste bara beratta om Donna, hon som opererat blindtarmen. Hon har tydligen blivit skyldig sjukhuset 5000 euro, dvs 55000 kr! Hennes forsakringsbolag vagrar betala for hennes sjukhuskostnader for att doktorn skickade henne till ett privat sjukhus. Hela situationen ar sjuk. Tycker sa synd om henne!! Hoppas innerligt att det loser sig pa natt satt!


Ne man kanske ska ta sig till jobbet som ligger mitt emot detta internetcafe. Igar hade vi extremt mycket folk!! Man kunde inte ga inne ochnastan alla bord pa bada sidorna var fullsatta. Vi r ju bara 3 st som jobbar sa det var stressigt varre! Jag stod och diskade glas konstant i en timme minst, det tog aldrig slut! Kanns kul att det ar mycket att gora men det var nastan for mycket for 3 pers! Hoppas pa mycket folk ikvall med men lagom mycket :P Marks att sasongen borjar komma igang. Blir mer och mer folk for varje dag. Idag ska vi borja dela in alla bord efter nummer sa det ska ga smidigare nar det blir packat med folk. Spannande och se hur det kommer ga. Antagligen bra! Men ne, jobba var det ja. Ciao!!



Ovido - Quiz & Flashcards