Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Josephine - 30 juni 2009 17:28

GLAAAAD! Kollade min internetbank nyss och pengarna som forsvann fran mitt konto for over 3 veckor sedan, har kommit tillbaka! Sa himla lycklig att allt har lost sig att jag kan inte beskriva!!


For ovrigt sa tickar livet har nere pa som vanligt. Har inte varit ledig sedan forra mandagen. Men imorgon ar det min tur igen. Da kommer det borja en till tjej hos oss. Det behovs verkligen for det ar sa stressigt ibland att vi hinner knappt med oss. Nu kommer vi ha 2 i baren och en tjej pa varje uteservering. 4 totalt. Alldeles lagom for varan lilla bar.


Igar va Linn och jag ut och at pa varat favoritstalle, Mi Sombrero. Dom har mexikansk mat och det ar gudomligt gott. Dyrt men det ar det vârt varenda euro. Man ar ju inte bortskamd med riktig mat liksom. Jag lever pa burk och pásmat i princip. Otroligt roligt - inte. Men problemet ar att vi inte har nagra kõksredskap i varat kôk. Man kan inte laga mat dar, bara vârma. Sa kul har vi det. Men men, jag ha kopt vitaminpiller sa man inte kommer ga under :P 


Nu har jag lite brattom att hinna med allt jag maste gora innan jobbet. Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards