Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

Saknar.

Av Josephine - 8 maj 2009 11:04

Finns inte så mycket att berätta. Dagarna går hysteriskt snabbt och om 2 veckor är man snart på väg till Portugal på obestämd tid. Måste börja planera packningen och sätta igång med projekt tvätta sommarkläder snarast. Har dessutom en dryg uppsats kvar att skriva innan jag kan säga tack och adjö.


Fick se några videos på mina gullungar från england på fb. Saknar de små liven.. Dom har vuxit så mycket på så kort tid. Crazy!


Hittade några bilder som var tagna med webcameran när vi poppade musik på min dator. Chloe älskade att dansa och lyssna på musik. Favoriten var Rock this party med Bob Sinclar och Something kinda oh med Girls Aloud. Snyggast stil haha =) Björn Borg släng dig i väggen ;)



Michael har nu börjat gå och försöker prata. Han har blivit så stor och ännu mer blond =) Gospojken!




 
 
Ingen bild

andrea

8 maj 2009 13:39

Nej Brittan kan slänga sig i väggen. Michelle dansade ju bättre 8-) shake that aaaaaaaaass

 
Liie

Liie

9 maj 2009 17:46

mjaa jag älskar mina kyckligar kan göra så mycke roligt med dom :p har en till också som är nästan bättre, dagen jag bestämmer mig för att verkligen sluta så kommer den upp!

http://heyli.blogg.se

 
Liie

Liie

10 maj 2009 00:36

haha men tack :) men ambitiös?! jag skriver ju knappt nåt :p

http://heyli.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josephine - 6 juli 2010 13:28

Århundradets low har infunnit sig. Jag vill dö. På riktigt. När man trodde mardrömmen var över så verkar den bara ha börjat. Palla inte mer. Orkar inte. Vill inte. Lämna mig ifred. Vad kan jag ha gjort denna främling för ont så att denne får energi a...

Av Josephine - 1 juli 2010 17:42

Gick man in på min blogg igår så kunde man se att min blogg blivit hackad. Alla mina användarkonton som jag har på internet blev hackade av en 30årig gift man från Indonesien. Min facebook, hotmail och bloggen blev alla utsatta för byte av lösenord o...

Av Josephine - 24 oktober 2009 00:09

Wow inlägg två dagar i rad :O Det var ett tag sen man hade sån lust att skriva nåt :) Imorn är det lördag och jag är sjukt laddad för fest!! Ska till Friday på förfest sedan antingen Palace eller Kåren. Hoppas det blir lite skandaler eftersom de...

Av Josephine - 22 oktober 2009 19:07


Lycklig människa just i detta nuet. Jag klarade min första tenta!!! Helt otroligt med tanke på att jag inte pluggade något inför tentan. Vet inte hur jag lyckades men jag fick iaf 60 poäng av 80 möjliga varav 48 poäng va gränsen för godkänd. Vil...

Av Josephine - 10 oktober 2009 15:16


Ja mina vänner, livet rullar på här nere i Käälma som dom säger!  Har hunnit med en tenta i affärsredovisning som jag körde helt utan plugg innan eftersom jag glömt hur man pluggar. Har jag tur så klarar jag den! Nu kör vi hårt med finansiering och k...

Ovido - Quiz & Flashcards