Direktlänk till inlägg 15 maj 2009

Med facit i hand

Av Josephine - 15 maj 2009 11:36

Va spännande! Nu kan man se vad jag skrev denna dag förra året! I en spalt till höger under min bild så hittar man inläggen från 15 maj 2008. Då var min hjärna fylld av idéer och framtidsplaner. Var desperat på att komma bort och hitta på nåt roligt. Rätt intressant att läsa nu i efterhand då jag vet vad som hände. Ännu mer spännande att jag nu har ännu en plan och att jag om en dryg vecka åker till Portugal mot nya äventyr :D

I love my life sometimes! Inte rädd för att ta chanser och hoppa på förbipasserande tåg ;) Jag säger bara våga vinna :D


Snart åker vi. Uno vecka kvar!!


 
 
Hanna

Hanna

15 maj 2009 17:33

Ja, jag är riktigt spänd nu (åker hem på söndag, taxin kommer vid halv 10)! Hoppas att det går bra med allt och med alla mina väskor.. Sen blir det ju tråkigt att säga hejdå till familjen och speciellt barnen, men ser också jättemycket fram emot att komma hem igen!

Gud vad roligt det kommer bli för dig med Portugal, du får se till att blogga i sommar så jag kan följa dig:D Hur blev det förresten med utb till hösten, blev det Stockholm tillslut eller Kalmar? Tänk vad roligt om vi båda hamnar i huvudstaden!

Vad arg jag blev när jag läste det där med hunden, avskyr när människor har deras hundar lösa när de inte kan kontrollera dem! Jag har aldrig vår hud lös för jag vet att han skulle rymma då (en liten terrier är han)...

Ha en bra helg, kram!

http://hannaisha.blogg.se

 
Ingen bild

liiinn

15 maj 2009 23:33

men shit margaritas vi åker om EN stackars vecka! MY MY MY IN BANGKOK...!

 
Liie

Liie

15 maj 2009 23:37

oh men vilken tur :)

http://heyli.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josephine - 6 juli 2010 13:28

Århundradets low har infunnit sig. Jag vill dö. På riktigt. När man trodde mardrömmen var över så verkar den bara ha börjat. Palla inte mer. Orkar inte. Vill inte. Lämna mig ifred. Vad kan jag ha gjort denna främling för ont så att denne får energi a...

Av Josephine - 1 juli 2010 17:42

Gick man in på min blogg igår så kunde man se att min blogg blivit hackad. Alla mina användarkonton som jag har på internet blev hackade av en 30årig gift man från Indonesien. Min facebook, hotmail och bloggen blev alla utsatta för byte av lösenord o...

Av Josephine - 24 oktober 2009 00:09

Wow inlägg två dagar i rad :O Det var ett tag sen man hade sån lust att skriva nåt :) Imorn är det lördag och jag är sjukt laddad för fest!! Ska till Friday på förfest sedan antingen Palace eller Kåren. Hoppas det blir lite skandaler eftersom de...

Av Josephine - 22 oktober 2009 19:07


Lycklig människa just i detta nuet. Jag klarade min första tenta!!! Helt otroligt med tanke på att jag inte pluggade något inför tentan. Vet inte hur jag lyckades men jag fick iaf 60 poäng av 80 möjliga varav 48 poäng va gränsen för godkänd. Vil...

Av Josephine - 10 oktober 2009 15:16


Ja mina vänner, livet rullar på här nere i Käälma som dom säger!  Har hunnit med en tenta i affärsredovisning som jag körde helt utan plugg innan eftersom jag glömt hur man pluggar. Har jag tur så klarar jag den! Nu kör vi hårt med finansiering och k...

Ovido - Quiz & Flashcards