Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

Hopp och fortvivlan

Av Josephine - 3 juni 2009 14:18

Olá!


Nu bor vi i den nya delen av stan med 2 engelska tjejer. Det gar helt okej men det ar lite drygt att bo sapass centralt som vi gor. Man kan inte somna forran halv 5 pa morgonen eftersom vi bor pa bargatan ovanpa en nattclub. Say no more liksom! Sjalvklart fick bada tjejerna jobb forsta kvallen medan vi fortfarande svavar i ovisshet. Det ar verkligen dosvart att hitta nagot bra jobb for det ar sa lite tursister. Sedan att manga foredrar att anstalla folk fran england gor det hela inte enklare direkt. Ha man otur kanske ma maste dra hem till midsommar. Men vi far val se. Jag maste skaffa ett portugisiskt personnummer med for att fa jobb i bar. Och for att fa ett sadant sa maste man ha hitta 2 portugiser som foljer med och typ vittnar for en. Det kanns ju valdigt enkelt eller hur :P Namnde jag att man maste sta typ 5 timmar i ko ocksa for att fa detta nummer? :P Oh happy day!


Sen sist har de inte hant sa mycket. Hade en javusst rolig partykvall i mandags som gick till historien. Vill ha manga sadana framover :P Hoppas pa en repris ikvall! Man har ingen koll pa vilken dag i veckan det ar alls. Saknar rutiner.


Ingen glad binis idag.. Hoppas pa en vandning!


 
 
Liie

Liie

3 juni 2009 14:58

ni får se det som en partyresa istället! :)

jaa de va tider de! hehe du va nog tvungen att koncentrera dig med en klängapa som mig hängandes på dig haha :p fatta va avundsjuk man va igår då man hörde alla skrik från brännbollen, längta tillbaka bara liiite va :p

http://heyli.blogg.se

 
Menna

Menna

3 juni 2009 15:56

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 150 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

http://Mennahs.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josephine - 6 juli 2010 13:28

Århundradets low har infunnit sig. Jag vill dö. På riktigt. När man trodde mardrömmen var över så verkar den bara ha börjat. Palla inte mer. Orkar inte. Vill inte. Lämna mig ifred. Vad kan jag ha gjort denna främling för ont så att denne får energi a...

Av Josephine - 1 juli 2010 17:42

Gick man in på min blogg igår så kunde man se att min blogg blivit hackad. Alla mina användarkonton som jag har på internet blev hackade av en 30årig gift man från Indonesien. Min facebook, hotmail och bloggen blev alla utsatta för byte av lösenord o...

Av Josephine - 24 oktober 2009 00:09

Wow inlägg två dagar i rad :O Det var ett tag sen man hade sån lust att skriva nåt :) Imorn är det lördag och jag är sjukt laddad för fest!! Ska till Friday på förfest sedan antingen Palace eller Kåren. Hoppas det blir lite skandaler eftersom de...

Av Josephine - 22 oktober 2009 19:07


Lycklig människa just i detta nuet. Jag klarade min första tenta!!! Helt otroligt med tanke på att jag inte pluggade något inför tentan. Vet inte hur jag lyckades men jag fick iaf 60 poäng av 80 möjliga varav 48 poäng va gränsen för godkänd. Vil...

Av Josephine - 10 oktober 2009 15:16


Ja mina vänner, livet rullar på här nere i Käälma som dom säger!  Har hunnit med en tenta i affärsredovisning som jag körde helt utan plugg innan eftersom jag glömt hur man pluggar. Har jag tur så klarar jag den! Nu kör vi hårt med finansiering och k...

Ovido - Quiz & Flashcards