Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Josephine - 1 februari 2009 22:43

Jag veeeeeet! Ni har längtat ihjäl er efter en liten glimt av mitt oerhört intressanta liv och tittat in 25 gånger i timmen efter en uppdatering men jag har hållit er på sträckbänken ;) Haha!


Helgen blev inte som planerat men det blev jäkligt bra ändå :D I fredags så joina jag och Ateas Linn, Bea, Ewa och Inger på Kramm för tacobuffé! Åt så man blev förlamad som vanligt.. Efter det så brassa vi iväg till Sollebolle för bowling. Idaho, Linn Ateas and me. Vem vann? Meh jag såklart ;) Jag ville självklart ha resultatlistan så den bad jag få utskriven och vi åkte hem. Väl hemma så skulle jag granska resultaten. Tydligen var Helge och Göran väldigt duktiga. Det var iaf deras resultatpapper vi fick från bowlingen! Haha herregud. Mitt enda bevis på att jag inte kom sist gick i intet. Kul jul :P


Igår så blev det spontan fest! Jag och Mattis satt och provdrinka nya Smirnoff lime som jag ÄNTLIGEN fått tag på! Det hela slutade lite oväntat med en taxiresa klockan 22 upp till bruket för rockerfest hos Fredde och Mia. Nice nice. Sen ner på Kramm för 80talskväll. Man har ju haft roligare kvällar på Kramm än igår men de dög väl. Va jävusst med gammfolk.. Enda gången som man fick känna sig lite ung och spänstig hittills i år haha :P Höll dock inte ut till 2 utan halv 2 så drog vi på Sylos sen så hoppa vi in i taxi hem igen.


Ja idag då? Hmm jo vi vaknade upp i en väldigt stökig lägenhet. Hur man kan svina ner så mycket på två är en gåta haha! Men vi städa upp och la oss i soffan för lilla huset maraton! Nu i februari så kommer äntligen säsong 4 ut på dvd så det ser vi fram emot :D


Nu laddar jag för en halvdryg vecka men med en bra avslutning iaf. Sthlmstripp inplanerad på torsdag så det blir kanon!


Glad binis..


Ovido - Quiz & Flashcards