Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Josephine - 5 februari 2009 08:31

Jag är trött, fast inte lika trött jag borde vara med mindre än 4 timmars sömn. Mina underbara grannar hade något som lät som slagsmål/årahundradets bråk inatt igen. Så extremt skönt de ska bli att F L Y T T A härifrån!!! Man känner sig så himla otrygg när man tvingas lyssna på sånt på våningen ovanför sovrummet när man försöker sova. Jätteobehagligt är de :/ Men om en vecka är man på väg härifrån förhoppningsvis!!


Jag hade sånt himla flyt nu imorse när ja budade hem tågbiljett till sthlm! Jag hade garderat mig och satt med högsta budet på två biljetter. jag tänkte då har jag ju dubbel chans att få en biljett. Jag hade det vinnande budet på båda tills alldeles nån sekund innan auktionen gick ut, då budade någon annan på den andra biljetten och jag slapp betala för två biljetter! Sån extremt bra tajming! Så nu åker ja ner med 14.11 tåget till Sthlm och Linn för 41 kr ;) Inte illa pinkat. Bussen till svall går efter kl 10 och den kostar 92 kr alltså kommer jag från Kramfors till Stockholm för bara 133 spänn. Shitbra!


Nu ska jag lägga på en seriös rem. Limp the pimp here I cooooome :D


Back on sunday or monday! Later dudes and dudies!!

Ovido - Quiz & Flashcards