Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Josephine - 11 februari 2009 20:16

Ne lite mangosorbet på ähännä sa. Arga snickarn på televisionen och pluggblocket i knät. Allmänt flyttkaos runtomkring. Kan man ha de bättre?

Av Josephine - 11 februari 2009 17:07

Idag då flipprade jag förbi gustav och hans vänner på teven! Jag får såna flashbacks till sommarloven när man va liten och detta visades. Ååå va mysigt man hade det när man va liten. Varför blir livet så allvarligt och tråkigt när man blir stor? Iofs så är ja fortfarande barnsligt förtjust i gamla barnserier men ändå. Tänk att gå runt i barbienattlinne halva morron och kolla på barnprogram. Sedan springa ut barfota i grönt gräs och gunga i solsken. Suck. Jag vill ha en tidsmaskin..


Hittade introt på youtube, dock inte med svensk text!



Av Josephine - 11 februari 2009 16:01

Dagen bjöd på ett bananskal. Kanske får jobb inom bokföring och fakturering. Perfa. To be continued.

Av Josephine - 11 februari 2009 14:27

Ångest. Jag tycker verkligen att samhällsprovet känns jättejobbigt!! Det känns som att det är världens största prov och allt är så inveckat och jag blandar ihop hälften. Jag satt hela dan igår och försökte skriva upp allt jag tyckte var viktigt ur boken. Jag hann inte ens klart!! Jag har suttit nu någon timme och skrivit klart om kommun & landsting och ska precis sätta tänderna i hur EU funkar. Jag visste inte ens att vi skulle ha EU med på provet men tydligen. I want to cry!!! Dessutom så kliar det i fingrarna att börja evighetsprojektet med att rensa och packa flyttlådor eftersom vi flyttar om 2 dagar!!!! Men det har jag inte tid med just nu eftersom detta prov hänger över en. Jag har sån prestationsångest eftersom jag vet hur viktigt det är att jag tar mig igenom den här skiten.


Nä dags att utforska EU. Vilket jag för övrigt inte tycker vi borde va med i.


Ovido - Quiz & Flashcards