Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Josephine - 4 februari 2009 16:24

Jag älskar Nickelback! Även fast jag tycker att sångaren borde klippa sig så gör dom sjukt bra musik! Från deras senaste skiva, Dark Horse, är dessa mina favoriter. Blev dock typ halva skivan haha. 

För att lyssna tryck på play helt enkelt ;)



Discover Nickelback! Discover Nickelback! Discover Nickelback! Discover Nickelback! Discover Nickelback!
Av Josephine - 4 februari 2009 15:00

Våran soffa har tydligen kommit!! Den levereras imorgon till våran nya lägenhet. Haha en jäkla tur att vi redan fått tillgång till den annars hade de blivit katastrof! Den kom mycket tidigare än väntat så det är ju bra fast ovanligt! Den är så fin! Magnum med divan, wonderful. Där ska jag ligga och vräka ut mig varje kväll ;)



Av Josephine - 4 februari 2009 13:41

ÅÅ va jag blir less!! Här sitter man och väntar på att akassan ska godkänna att man läser en kurs på komvux, så man äntligen kan få lite utbetalningar, också får man ett meddelande att jag glömt fylla i ett start och slutdatum för kursen!! Inte lite frustrerad man blir!! Hon som fyllde i intyget till mig borde ju vetat att det ska stå med men tydligen inte! Så nu måste jag jaga reda på syotjejen igen och få ett nytt intyg, vänta på en blankett från akassan som ska fyllas i, skicka in allt och sedan VÄNTA igen på att akassan ska godkänna mitt studerande eller inte. Egentligen så får jag ju inte ens börja skolan förrän dom godkänt men det tar ju hundra år så vad gör man liksom.


Inte blir det bättre av att jag har tusen saker att göra heller. Jag har börjat flyttpacka, måste läsa till provet nästa vecka, fixa intyget igen, packa väskan till sthlmstrippen (dock en rolig sak), handla mat, hålla koll på tågbiljettauktionen på tradera och städa. Jag har inte tiiiiiid.... att sitta här egentligen :P


NU ryck ON

Ovido - Quiz & Flashcards