Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Josephine - 3 februari 2009 14:12

Är som sagt seg idag. Men har iaf laddat 3 tvättmaskiner. Ska väl gå och hänga upp skiten om 20 minuter eller nåt. Sedan äre pokertime again. Haha de är tragiskt. Det enda nöjet jag har om dagarna. Jag borde verkligen plugga istället. Vi har prov nästa vecka!! Men eftersom jag ska åka ner till Linn på tors till sön så finns ju ingen tid att plugga då.. Hmm måste göra ett ryck alltså!


För övrigt så ha nån budat upp mina tågbiljetter grr :P Men jag ska ligga lågt och inte buda nå mer förrän 5 minuter innan auktionen går ut. Man får inte va dum ;) För då blir man som Hedlund, eller hur Hedlund? Lite sällskapsresanhumor såhär på tisdagskvisten.


Av Josephine - 3 februari 2009 13:57

Jag är helt knäckt idag. Spelade en No limit Single Draw 2-7 turnering igår kväll. Den började kl 20.42 och jag hade inte spelat klart förrän efter kl 3 på natten. Hade då suttit i turneringen i nästan 6 och en halv timme. Men det gick ju vägen för jag kvalificerade mig till en satellitturnering. Så nu har jag en golden ticket ;)


Här kan ni se min väg till biljetten. Jag vet ju hur fruktansvärt intresserade ni är av min pokerkarriär. (helt oironisk)


Det var 7000 spelare som startade turneringen. Här hade de gått bara 3 timmar men jag låg först redan då ;) Vi var 378 spelare kvar av 7000.


Nästan 6 timmar efter start så låg jag 1 av 69 kvarvarande spelare. Som ni ser så gick de 56 första vidare till satelliten.



 När biljetten var säkrad så var jag så trött att jag började slaska. Det spelar ju ingen roll om ja vinner hela skiten eller inte för jag får ju ändå biljett. Så jag slaska på och åkte äntligen ut på 29onde plats av 7000. Med biljetten säkrad ;)


Tillägg. Bloggagratis är sämst. Man ser ju knappt vad det står. Bilderna blir för små. Jag ska byta tillbaka till blogg.se igen. Nån som vill göra en finurlig design till mig? Äran är vad jag kan erbjuda ;)

Ovido - Quiz & Flashcards