Alla inlägg den 1 april 2009

Av Josephine - 1 april 2009 13:58

Okej dags för en update vad som egentligen har hänt i mitt exciting liv sen mitten på februari.


  • Har haft inflyttningsfest där vissa (läs jag) hade mer roligt än andra haha!
  • Har varit på min första cancerkoll. Fick resultatet idag att allt var helt normalt. Otroligt skönt.
  • Jag har gjort högskoleprovet. Var riktigt svårt. Fick 81/122 rätt. Återstår att se vilken poäng man fick.
  • Har kommit på vilket program jag vill söka till hösten! Extremt lättande! Har jag tur så hamnar jag i Kalmar.
  • Har bokat biljett och boende i Portugal, Albufeira. Den 23 maj åker jag och Linn till varmare breddgrader och lever livet hela sommarn :D
  • Har fått VG+ på alla samhällsuppgifter hittills. Måste va rekord i jämn irriterande nivå för mig.
  • Blivit internkändis på telias kundtjänst.
  • Har blivit harpanberoende i brist på internet och har ett snitt på 100 spelade omgångar per dag. Ge mig ett liv och det snarast...

Så nu vet ni de. Byta liv någon?


Ovido - Quiz & Flashcards