Alla inlägg den 29 april 2009

Av Josephine - 29 april 2009 14:17

Inte heller idag har man legat på latsidan! Efter kl 9 så drog jag iväg på min monsterrunda på 8 km i motvind! Kom hem, slängde in en tvätt och åt frukost. Solade och läste lite brottskunskap på altanen! Gick till gymmet och tränade axlar och armar. Helt slut i musklerna känner jag nu. Gick sedan och handlade lite inför middan som blir thaikycklinggryta med ris. Nu sitter jag här och förtjänar att spela lite poker ;)


Jag har märkt att vädret har stor påverkan över hur jag spenderar min dag. Är det fint väder så är jag otroligt aktiv och tränar och grejar på hemma. Är det grått och kallt så kan ni räkna med att jag är deppad och sitter upphängd och nersläppt i soffan och tycker livet är skit. Himla tur att jag bara har 3 veckor kvar i arbetslös misär innan jag packar mina väskor och DRAAAAR  utomlands mot nya äventyr!!


Av Josephine - 29 april 2009 14:11

Ni kanske såg inlägget ja skrev igår om bingo? Anledningen till detta var att ja fick en spotifyinvite ifall ja publicerade det inlägget. Ibland har man flyt! Jag satt nämligen iförrgår och funderade över spotify så jag laddade hem det bara för att upptäcka att man måste tydligen ha en invite för att komma åt det. Det går några timmar och vips har jag fått ett mejl om att jag får en invite ifall jag skriver om svensk bingo på min blogg. Självklart gjorde jag det och nu har jag äntligen ett konto på spotify :D


Flyyyyyyyyt ;)


Dagens ord: invite.

Ovido - Quiz & Flashcards