Alla inlägg den 7 april 2009

Av Josephine - 7 april 2009 21:17

Klassikern som får vem som helst på bra humör! Snacka om tysk psykopat haha! Skrattar så ja nästan kissar på mig åt slutet!

 Han har inte alla chips i påsen det är då säkert!

Av Josephine - 7 april 2009 20:45

Lusten att blogga är som bortblåst. Anledning kan mycket väl vara att jag varit utan internet så länge att jag tappat motivationen att printa ner diverse ord. Iofs så är mitt liv så enormt händelselöst för tillfället att jag inte ha något att inspireras av heller för den delen. Jag har inte lust med nånting längre. Sysslolösheten är bland de värsta ja varit med om. Dagarna går och här sitter jag som en pösmunk och bara väntar på att något ska hända - men det gör det aldrig.


Nä dags att rycka upp sig!! Veckorna går ändå överraskande fort och snart sitter man på planet ner till portugal och livet har kommit igång igen. Jag shoppar sommarkläder för glatta livet och planerar tillfällen då jag ska ha alla plagg. Detta är alltså vad jag sysselsätter mig om dagarna när jag egentligen borde plugga samhällskunskap eller träna. Från och med imorgon ska jag ta tag i vardagen igen. Har levt i ett vakuum allt för länge.


/ Bininha

Ovido - Quiz & Flashcards