Alla inlägg den 9 april 2009

Av Josephine - 9 april 2009 12:12

JAG BLIR SÅ LESS. Här ha ja skrivit ett lång inlägg, åsså kommer jag åt någon cpknapp så hela sidan försvinner. GAAAAAAAAAAAAAAAAH.


IAF!!!! Så va ja in till Kramfors igår för ja skulle på Kompass. Hade lite funderingar över hur högskoleansökan går till. Visade sig iaf att jag inte behövde skicka in några betyg för dom ska redan automatiskt finnas där. Däremot så måste jag ju vänta tills samhällskursen är avklarad för att skicka in de betyget och det är ju inte förrän 29 maj. Eftersom jag drar till Portugal redan 23 maj så måste jag dels avsluta kursen tidigare ochf örsöka få tag på ett betyg att skicka in innan dess! Känns jobbigt men de ordnar sig nog. Har för övrigt hittat en perfekt KYutbildning i Haninge av alla ställen! Den heter affärsutveckling för detaljhandeln. Eftersom jag vill bli butikschef så är den alldeles ypperlig! Fördelen är att den bara är på 2 år istället för 3 som det är på handelsekonomprogrammet, och dessutom så är det mycket praktik i den utbildningen vilket jag tycker är mycket bättre att bara läsa i böcker typ. Så jag hoppas man kommer in på den!


Nu ser jag på rädda willy på femman! Underbar film! Jag kommer ihåg att vi hade den på vhs när vi va liten fast med svenskt tal. Kollade ofta på den. Mysfilm. Så den ska ja se nu! Hoppas de inte knacka på några påskkärringar för de tycker jag är drygt HAHA! Elak man är..



Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards