Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Josephine - 6 augusti 2008 21:53

ja är så teknisk. ha fått mitt internet att funka på min nya dator med hjälp av en router. datasnillet slår till igen HAHA :P


nu är de snart dags för veckans avsnitt av project runway. ska ta å borsta mina fina och hela tänder så ja är redo för läggdags efteråt. blir en lång dag imorn. komma va mycke folk ( vi ha halva rea priset på ALLT i hela butiken inklusive de nya skorna inför hösten, sinnessjukt för övrigt) och ska ja dessutom på systemet efter jobbet så då blire tungt å bära hem alla kassar ;) I need my beautysleep - big time :D


tjing!

Av Josephine - 6 augusti 2008 19:13

precis så känner jag mig idag!!

kom till tandis lite tidigt. satt å hade nervösa ryck i tummen innan jag blev kallad in till den fruktade stolen. väl inne så röntgar dom ju som vanligt. de gör så jäkla ont när man ska tugga på den där plattan och de känns som att plattan håller på att skära ner i käkbenet typ. tårarna bara rann av smärta. men iaf. när hon väl ska kolla på dom röntgenbilderna så ser allt jättebra ut! jag kände vågen av lättnad skölja över mig! inte ett endaste hål eller tillstymelse till hål heller. hon tyckte allt såg jättebra ut. inga visdomständer va på g heller. hoppas man slipper den skiten :P så JAG KLARADE MIG!!!!! helt enormt va skönt allt känns nu! va så himla säker på att ja hade hål i en tand men icke de! YES. fick 300 kr i tandläkarrabatt också så besöket gick på bara 242 kr :D perfa!

ingen är lyckligare än mig just nu!

Av Josephine - 6 augusti 2008 08:04

jag kan inte sova.

anledning - jag ska befinna mig i tandläkarstolen om 3 timmar!!

vill verkligen inte, men ja vet ju att de är nödvändigt. kan ju inte fara utomlands ett år utan att kolla upp tändernas hälsa. är inte så sugen på att slå mig ner i en tandläkarstol i england direkt ifall de skulle va nåt som börja jäklas. säger tandhygienisten att ja ha hål, då lova ja att ja komma bryta ihop. är så himla rädd för allt som har med tandläkarverktyg att göra!! huvva. ryser av bara tanken. dessutom är de ju som bekant inte gratis direkt å laga tänder. blää. då lägger man hellre pengarna på annat men då bli man ju tandlös till slut å få leva på puréer, gröt å välling. å de ha ja ju inte direkt lust med heller så de är väl bara te å bita i de sura äpplet medan ja fortfarande har några tänder kvar :P

Ovido - Quiz & Flashcards