Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Josephine - 31 augusti 2008 20:24

Idag ha ja varit duktig minsann. Har putsat alla fönster, bytt lite gardiner. dammtorkat och dammsugit å skurat golvet. Guldstjärna till mig! Vill ha de snygg å rent omkring mig nu när ja ska sprida ut allt å packa å sortera. Vilket jäkla projekt de kommer va men det känns roligt att packa för en gångs skull :D Imorgon ska ja börja tvätta upp allt. Så besvärligt när man inte kan tvätta när man vill. Imorgon va det egentligen tänkt att ja skulle hem till mamma å grilla. Men vi ska ta det på tisdag istället för då är hon ledig hela dan å ja kan åka tidigt. Sedan måste ja påbörja turnén för å träffa alla innan ja far. Snart bara en vecka kvar :D :D :D

Av Josephine - 31 augusti 2008 13:45

Nickelback - Savin´ me


Prison gates won’t open up for me
On these hands and knees I’m crawlin’
Oh, I reach for you
Well I’m terrified of these four walls
These iron bars can’t hold my soul in
All I need is you
Come please I’m callin’
And oh I scream for you
Hurry I’m fallin’

Show me what it’s like
To be the last one standing
And teach me wrong from right
And I’ll show you what I can be

Say it for me
Say it to me
And I’ll leave this life behind me
Say it if it’s worth saving me

Heaven’s gates won’t open up for me
With these broken wings I’m fallin’

And all I see is you
These city walls ain’t got no love for me
I’m on the ledge of the eighteenth story
And oh I scream for you
Come please I’m callin’
And all I need from you
Hurry I’m fallin’

Show me what it’s like
To be the last one standing
And teach me wrong from right
And I’ll show you what I can be
Say it for me
Say it to me
And I’ll leave this life behind me
Say it if it’s worth saving me

Hurry I’m fallin’

Av Josephine - 31 augusti 2008 13:05

jag har ett tips som man inte ska prova. diskmedel blandat med cola. jag råkade nämligen ut för de för några dagar sen. ja va så himla sugen på cola! hade en iskall flaska i kylen. bad mathias hämta ett glas till mig. sagt och gjort. sedan ska jag börja hälla upp den prisade drycken. å det skummar som bara den. tänkte va fasen äre nura. men ja hade tålamod å väntade ut skummet. fyllde på mer å skulle ta en underbar första klunk. den va inte så underbar kan ja lova. på nått sätt hade de smygit in diskmedel in i glaset (jag har mina misstankar haha) så de smakade ju vidrigt. smaken går ej att beskriva. fyyy. så efter den incidenten så är inte cola lika gott längre :P

k a t a s t r o f



Ovido - Quiz & Flashcards