Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Josephine - 14 augusti 2008 21:06

YES!! nu är jag i princip klar för avgång! iofs är de ju mindre än 4 veckor kvar. men ändå! skönt att kunna slappna av å inte känna några måsten längre. idag har jag varit till vårdcentralen, besöket va gratis å allt! perfekt. trodde ja inte. sedan fixa ja nytt recept på mina piller så ja ha så jag klarar mig i ett år. de enda ja ha kvar är eg å ringa eures advisor. men det är inget ja måste göra egentligen utan som bara kan va intressant att höra vad hon har att säga. det ha ja planerat att göra imorn.


ikväll bokade jag även flygresan till london och tågresan ner till arlanda. flyg från arlanda till london gick på 507 kr. å då ha ja bokat att checka in två bagage. riktigt nice price. sedan skulle ja boka tågbiljett från sundsvall till arlanda. inse min besvikelse när biljettpriset höjts till de dubbla på en dag! suck. men men 340 spänn gick de på. så ja kommer till london från sundsvall för mindre än 900 spänn. helt okej :D


nu vill jag att tiden ska gå fort! iofs vet ja att den kommer göra de ändå men när man säger en månad så låter de så långt fram i tiden.


nu ska ja se ett avsnitt lilla huset på prärien innan hells kitchen börjar kl 10. tjing!

Av Josephine - 14 augusti 2008 10:44

ska snart ta å sminka till fejset så man se ut som en människa igen. sedan bege mig på vårdcentralen innan ja börja jobba. åå ja vill inte :( men måste väl. men säger dom att dom ska ta nå blodprov då är de jag som springer hem haha. ne du, de vägra ja faktiskt. pallar inte nålar och blod. de är kört. ja hyperventilerar så ja svimmar å stuper som en fura haha. ja hoppas de går bra och ja slipper se nå blod. nu ropar sminkväskan!

Av Josephine - 14 augusti 2008 10:42

igår kväll när ja gick och la mig dök samma jävla flyga upp igen som iförrgår. fick så lov å lägga mig i ett annat rum för att inte bli terroriserad en natt till. finns inget värre än flygande fän när man ska sova!! man få nå psykbryt på surrandet.


Ovido - Quiz & Flashcards