Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Josephine - 8 augusti 2008 19:44

idag hade jag ett brev adresserat till mig josephine i sweden. stämplat northampton. iii va spännande! i kuvertet låg två kopior på ett kontrakt signerat av mamman i min värdfamilj. ja ska skriva på båda och ta med mig dessa när ja åker till dom den 10 september. helt plötsligt blev de hela lite mer verkligt. att se hennes handskriva signering. snart är jag där =)

Av Josephine - 8 augusti 2008 19:38

fränt datum idag. en perfekt dag att födas :D

jiiiisses va mycke folk de ha varit idag. inte en lugn stund. helt slut i fötterna. så ha de varit i flera dagar nu. kul!


ikväll ska ja dona lite hemma, samt se hancock. tro den filmen är bra =) verka så iaf. lyxa till de med lite de leche glass och lite marabou. mums. blir en tidig kväll eftersom plikten kallar även imorn som vanligt.


party on!


Ovido - Quiz & Flashcards