Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Josephine - 10 augusti 2008 13:30

ALLVARLIGT. jag är en riktig fegis när de gäller läkarbesök å skit. allt som kan innebära blod och nålar är min skräck. ha hittat massa konstiga utslag lite här å var på min kropp. kan vara en allergisk reaktion mot nåt. ja är svinrädd eftersom jag är en tönt. ringer desperat till mamma men hon ha telefon avstängd för hon ha jobbat natt. vilket innebär att ja måste vänta till efter kl 5 idag innan ja får tag i henne. vill prata med mamma...

Av Josephine - 10 augusti 2008 13:26

söndag = ångest å jävulskap.

vaknade med en dunkande huvudvärk. fan, va de så här de kändes? nu vet ja varför ja numera drar mig för fest :P vek som man blivit.

gårdagen! elin, ida å linn pakerade sig i min soffa å vi poppade fest hos mig å whats the color of love, drack diverse spritdrycker och surra på. sen vingla vi ner på stan å försökte ragga bil. gick ju sådär ;) råka leka garderobmänniska å shaka ass till mr vain på glajjan. sedan va de hemgång å sängen som gällde. hände lite konstiga grejer igår. men de är inget ja delar med mig av här :P

Ovido - Quiz & Flashcards