Alla inlägg den 2 september 2008

Av Josephine - 2 september 2008 22:43

denna dag ha gått så himla snabbt! känns som ja nyss klev upp men nu är klockan redan 22.43 dagen ha bestått av en tur ner på jobbet (eller föredetta nuförtiden) lämnade tillbaks nycklarna och lånade lite tejp där för ja skulle returnera boken ja beställde som jag inte blev nöjd med. skulle ju även fixa ett arbetsgivarintyg så ett sånt beställde ja av bossen. han fråga om ja hade lust å göra de själv. så ja gjorde de =) han skulle kolla så ja gjort rätt sen men ja tycker de är så kul att göra såna saker! lära sig nå nytt liksom. kan va bra att kunna i framtiden då ja kommer bli butikschef deluxe ;) sedan så tog ja bussen hem till mamsen. shit va längesen de va ja åkte buss alltså. saknar de inte kan ja meddela. de kryllade av småflugor inne i bussen. skitäckligt. sedan satt nå dryga killar längst bak å peka på folk med laserpenna. alltså seriöst. finns de någon som helst mening med att göra något sånt? skapligt irriterande. iaf så kom ja ju fram i regnet till mami. vi fika å prata på. hon hade även beställt en tandblekningspenna från dentaworks till mig. hon har en sån å hennes tänder ha blivit väldigt fint vita så ja måste ju ha en ja med =) vi provade på mig å självklart så kleta ja på alldeles för mycket haha. mamma höll på å skratta ihjäl sig åt mig när ja stod där å drog ut läpparna för att inte nudda gelen som täckte mina tänder. såg inte klok ut kan ja berätta. haha. sedan blev de grillat å potatisgratäng. satt lagom fint en tisdag :P fick med mig en matlåda hem också. plus lite smaskig äppelkaka å vaniljsås. yummie! spelade även yatzy med mina flickoriflies! gick inge bra för mig för både andrea å sofie ha sån jäkla tur :P


sen dess ha ja bara hängt här. dagen och kvällen är liksom slut. tänkte lägga mig å se what happens in vegas i min ensamhet å somna in. är trött trött trött. å just de ja, inte glömma bleka tänderna :)

Ovido - Quiz & Flashcards