Alla inlägg den 9 september 2008

Av Josephine - 9 september 2008 20:49

jaha. är ja klar då eller?? shit va konstigt de känns. men underbart på samma gång, SOM jag längtat!! jag tror ja ha lite över 3 kilos övervikt liks förbenat. men de kan ja inte göra nånting åt. får ja betala så får ja väl de då. klarade mig när ja skulle fara till kos också med säkert 6 kilos övervikt. så jag kanske ha tur den här gången med :D det jag mest är nervös över, är den där tågresan ner till arlanda. jag kan INGET om tåg. att jag sedan kånkar runt på två bamsestora och väskor som väger 43 kilo bidrar en heeel del till nerverna. ja hoppas innerligt att jag ska få plats med mina saker på tåget. är inte lika nervös över arlanda. det löser sig alltid. hej å hå. mitt sista inlägg innan jag ger mig iväg bort från kramfors. ha ja tur kanske ja aldrig återvänder ;) haha!


see you in england baby!

Av Josephine - 9 september 2008 14:22

suck... mina väskor väger FORTFARANDE för mycket!! det känns som ja redan lämnat massa ja vill ha med. å nu måste ja offra minst FYRA kilo till! inse hur mycket det är i klädväg. ja ha inte ens packat ner en del saker än å ändå är de för mycke. ja kan verkligen inte packa. borde gå en pack-kurs. kom nyss på att ja inte ha med mig några stövletter! dom ha ja ju inte tagit upp från förrådet än. men de är ingen mening ja går ner å börja gräva i de nu för då hitta ja bara ännu mer som ja vill ha med. åå ja vill vara KLAR nån gång så jag kan syssla med något annat, någonting KUL!!

Av Josephine - 9 september 2008 11:20

jag funderar på att göra en ny blogg - aupairblogg! där jag skriver om mina dagar i england. men då är ju frågan vilken sida ja ska regga mig på. det kommer nog bli mycket bilder, så bloggagratis är därmed inte med i funderingarna eftersom man bara få ladda upp 100 bilder gratis, sedan kostar de. så tack men nej tack. det kalla inte jag för att blogga gratis :P

any ideas?

Av Josephine - 9 september 2008 10:57

jajks! vaknade imorse faktiskt pirrig i magen!! om 24 tmmar är jag på väg till nånting helt nytt. spännande värre =) fick mejl av min värdmamma imorse. hon undra om ja tyckte om hamburgare för hon tänkte göra de tills jag å pappan i familjen kommer hem imorgon kväll. pappan kommer hämta mig på flygplatsen efter jobbet, sedan bilar vi upp till Northampton. tar ca 2 timmar högst med bil. skönt att slippa åka tåg dit upp. helst när ja ha sån packning :P känns bra att kunna spendera lite ensamtid med honom med eftersom ja inte pratat med han än. lära känna honom lite. blir nog bra de här. om inte så finns det så mycke annat här i världen :D


allt är möjligt bara man vill!

Ovido - Quiz & Flashcards