Alla inlägg den 5 september 2008

Av Josephine - 5 september 2008 21:44

är fortfarande proppmätt sedan tacosen! va mysigt å sitta där å prata. maten hann bli kall så vi fick ta ny mat. de slutade med tre tallrikar haha :D sedan va vi på hemköp å köpte götta,chippa, 8 liter dricka å tandkräm, snygg kombo ;)


sen ja kom hem så ha ja pysslat med min packning. va ju tvungen att rensa upp från sängen så sömnen blir aningen bekvämare. nu ligger allt i sorterade högar över hela vardagsrumsgolvet istället. ska prioritera sedan ur varje hög, typ linnen ligger för sig, tröjor, koftor osv. så få vi se vad jag kan lämna hemma. ja är ju sjuk i mitt samlande å tänker ju jämt att "den kaaan ju behövas nån gång, kan va bra att ha" ja är helt hopplös. så nu ska ja försöka tygla mig. ja mena ja ha redan fyllt upp en halv resväska med underkläder. känns inte så lovande. ja mena dom HA ju faktiskt något som kallas tvättmaskin i england med...

Av Josephine - 5 september 2008 18:00

nu sitter ja å väntar på sannis. vi ska nämligen äta tacobuffe på kramm ikväll. är vrålhungrig så de kommer sitta fint de =) catcha up lite innan man far, lär nog hitta liie där också så då slår ja ju två flugor i en smäll :D

Av Josephine - 5 september 2008 16:31

ha nu även dragit ut möjliga kläder till min packning i en magnifik hög på sängen! inse oredan! den är katastrofal. hur ska ja få ordning på detta?! kom precis på att ja ha en till garderob med partykläder som ja måste gå igenom. ja kommer aldrig kunna stänga mina väskor...

Av Josephine - 5 september 2008 15:37

hur långt har jag kommit med min packning sen sist?

svar: jag har öppnat väskorna.

Av Josephine - 5 september 2008 13:43

idag tänkte jag försöka börja packa. det svåra är att komma igång. vart ska jag börja liksom?? barbordet är överfullt av småprylar och papper jag ska komma ihåg att ta med. sedan ligger det en klädhög i soffan som jag vet att jag ska ta med. men sen då? känns ju konstigt att packa ner saker som jag kanske kommer vilja ha i helgen. åå ja tycker inte om att packa! fast egentligen gillar ja de på ett sätt för de är kul å planera å greja på. men att faktiskt utföra själva packning är urtrist.. å svårt faktiskt. jag är ju en världsmästare på att ALLTID packa för mycket och sedan knappt använda hälften.. oh jesus.. where to begin! tiden går å ja ha inte tid att vänta längre. dessa kommande dagar är späckade med besök å annat grejs. ja måste ju börja... nu!


kolla in grejerna.. fin ordning man har haha :P

tagen med min kassa mobil i mörker. resultat därav varierande :P

Av Josephine - 5 september 2008 00:01

ja är en sån jäkla tönt. ringer någon med dolt nummer till mig, så svarar inte jag. kan ju va vilken galning som helst haha :P för exakt 3 minuter sedan så hände just detta. å fjant som man är så satt ja där med den ringande telefonen i handen och gav blanka fan i å svara.. men nu är ju det jobbiga att jag blir NYFIKEN!!! kan ju varit precis vem som helst, någon som kanske hade nått viktigt att säga. men isf så borde den personen antingen lämnat mobilsvar eller skrivit sms. sådeså. man få skylle sig själv om man ringer dolt nummer till mig för ja svarar icke! =) hmm vem kan för övrigt vilja mig något en torsdag kl 12 på natten? nä skumt....

Ovido - Quiz & Flashcards