Alla inlägg den 8 september 2008

Av Josephine - 8 september 2008 18:52

ja ha ångest!! ja kan inte packa klart! ja trodde ja va klar med en väska nu, när ja kom på att ja glömt att packa ner alla skor och andra saker förutom kläder. å den väskan vägde 21 kilo! max 20 kilo för varje väska som gäller. oh crap... det kommer bli en lååång dag imorn :P

Av Josephine - 8 september 2008 13:17

om mindre än en timme kommer mamma å hämtar mig. vi ska till sandra å lilla bebisen elias. innan dess hade ja planerat att försöka packa ihop lite, och slänga in en tvätt. snacka om att ja ha mycke å göra! tiden ha gått så HIMLA fort. de känns som nyss ja sa att de va 7 veckor kvar innan ja skulle fara, och nu är de bara 2 dagar. sanslöst.

Av Josephine - 8 september 2008 13:03

japp så va man hemma igen! klippningen gick supersnabbt, klippte upp lite grann bara å toppa mig, en allmän uppfräschning bara. hon tyckte inte håret va så slitet, fast de tyckte jag. kändes risigt, ha inte klippt mig på ett halvår haha! va dags kan ja lova. mitt drömhår ha jessica simpson! å de sa ja, så ja hoppas ja fick lite mer likt henne nu då :P


klippningen gick på bara 20 (!) minuter, så ja brassa in på weddan å surra med kenneth, sedan drog ja vidare till dollar för lite nödvändiga inhandlingar inför resan, färdkost kallas de visst :P spanade efter liie men såg inte till na. hemköp va ja också på, köpte lite tidningar åså. ja bunkrade upp med två deos också, ldbs nya med shea grejs. lukta helt gudomligt. så nu ha ja med mig tre stycken haha =)


mitt jessica inspirerade hår här nedan :P svårt å ta bilder själv ha ja märkt haha =)

Av Josephine - 8 september 2008 09:34

nu sitter ja här halvtomhalvt klar att gå ner på stan med mål frisören. ja är nervös. gillar inte att klippa mig. ha sällan blivit nöjd. jag vill komma till en frisör som säger, "den här frisyren ska du ha! skulle passa dig perfekt!" men någon sådan ha ja inte hittat än. ska leta reda på nå kläder nu i mina fina högar.. suck. ja ha bara idag och imorgon på mig att bli klar med detta evighetsprojekt för sedan faaaaar jag :D :D

Ovido - Quiz & Flashcards