Alla inlägg den 10 september 2008

Av Josephine - 10 september 2008 15:08

hallo allihopa! här sitter jag på arlanda och väntar på att incheckningen ska börja. lär starta kl 16.00 så än ha ja lite dötid kvar! tågresan hit gick väldigt bra, över förväntan. jag som oroat mig så över hur mina väskor skulle få plats på tåget men de gick ju perfa! ja satt till å med själv vid mitt bord ända till gävle då de steg på en karl som satte sig snett mittemot mig. så ja hade massa plats. å mina väskor ställde jag bakom sätet framför, där va de ett litet hörn som mina väskor passade perfekt i. sedan satt ja mest å kolla på project runway och nya topmodel hela vägen. smidigt värre. dessvärre så fick ja inte åka x2000 som va meningen, de hade bytts ut mot ett loktåg som gick segare å därmed så va ja en halvtimme sen till arlanda. men de hade ja räknat med så ingen fara på slottet här inte :D


när ja kom hit så låste ja in mina bautaväskor samt dator i ett skåp å sen dess ha ja strosat runt å mest gjort ingenting :P eller jo, jag åt en äcklig lasagne på nå italianoställe som va svindyr. en bit lasagna plus dricka 105 spänn!! men de är ju priser dom kan ta så ja hade nog gjort likadant. :P


ska snart ta å hämta mina väskor men först ska ja surfa runt här en stund! lite pirrig över flyget men att möta familjen känns faktiskt hur lugnt som helst! än så länge :P


nästa uppdatering lär ske i england :D see you there!

Ovido - Quiz & Flashcards