Alla inlägg under juli 2008

Av Josephine - 14 juli 2008 22:08

allvarligt talat.. ser ja ut att komma från asien eller??

Av Josephine - 14 juli 2008 22:03

haha hur kommer det sig att jag är lik så många asiater?? haha nog för att mamma brukar säga att ja ha snea ögon men ändå :P inte särskilt likt om ni frågar mig :)

Av Josephine - 14 juli 2008 21:57

haha ja hade tråkigt så ja morphade den senaste tagna bilden på ett miffobinis å resultatet blev att ja liknade heather locklear. stackars kvinna hahaha :D trodde ingen skulle likna mig på denna knepiga bild men tydligen.

MyHeritage: Celebrity Morph - Free genealogy - Free family tree
Av Josephine - 14 juli 2008 20:09

känner att jag måste kompensera för mitt elaka (dock befogat) inlägg nyss. försöker varva ner med denna låt..

Av Josephine - 14 juli 2008 19:55

inte för att låta ond men jag AVSKYR verkligen våra hellgrannar!!!!!!!!!!!!

vad tror du jag nyss upptäckte? JO någon som öppnade våran ytterdörr och lämnade den på glänt! IGEN för miljonte gången!!!  R E T A R D S ge fan i våra grejer!!! det är VÅRAN dörr så ge fan i å öppna den!!!!!!!!! de är helt sjukt att man ska behöva ha dörren låst när man är hemma!! märkte i onsdags att dom hade slängt sönder våran termometer som man har utanför köksfönstret också. dom hade slängt något från deras fönster ovanför vårat så den lossnat i ena fästet och hängde från fönstret. finns ingen annan förklaring till att den annars skulle ha lossnat. helt jävla sjukt.

denna låt symboliserar vad jag känner för dessa människor just nu. elakt jag vet. men de SKITER jag i just nu!! deras eget fel.

Ps. NEJ dom behöver inte dö direkt, men känslan som låten ger, känner jag. binis är en hemsk människa haha!

Av Josephine - 14 juli 2008 15:08

idag har jag min andra och sista semesterdag som jag tagit ut denna tragiska sommar. å vad ha ja gjort? ABSOLUT INGENTING. rätt skönt iofs men tråkigt. tvångslåg till kl 12 och sedan dess har ja knappt rört en fena. bränt ut en skiva, mejlat och klagat till nån jävla bokklubb som skickar ut böcker till mig fast ja inte ens fått en chans att avbeställa (lång historia) och planerat att ta tag i upppackningen sen helgen. men som vi alla vet så är ja ingen stjärna på de direkt ;) men borde verkligen göra de så de är bortgjort. sedan ska ja traska ner på hemköp eller konsum å handla lite. smör och tacos är väl de som ja kommit på att jag ska införskaffa. borde göra en liten inventering i skafferiet/kylen/frysen.

så fortsättningen på min dag lär väl se ut som följer; (hoppas ni antecknar btw)


  • Packa upp och röja loss till den nya skivan
  • Inventera
  • Gå ner på affärn
  • Göra middag
  • se om jag fått nåt svar på "utskällningsmejlet"
  • förhoppningsvis inte diska
  • glo på teve
  • pokra
  • sova

its a good life...

Av Josephine - 13 juli 2008 18:50

tänkte slänga ut lite pix från helgen. blev inte så mycke knäppt. men här är iaf ett smakprov =)


vi har bland annat ormen! en gubbe som har vinterjackan på sig mitt i juli (iofs försvarbart med tanke på detta tragiska väder) det svenska sommarvädret i form av enorma åskmoln och en ny (??) alkoläsk som hette russian whip, den kom från grythyttan ida ;)

Av Josephine - 13 juli 2008 10:45

idag ska vi fara hem!! känns faktiskt lite skönt. igår åkte vi aldrig in till city, vi nöjde oss med kungsängen eftersom det kom världens mörkaste åskmoln som täckte hela himlen. vi hitta en mysig restaurang som vi drinka till lite på å sen åt gomata. sen rulla vi hem och hade filmkväll med lite götta och cola. helt okej lördag fast den inte blev som planerat =)


justja! liie, vi mötte en orm på väg till bussen igår! ska lägga in bild sen. å den här gången va de inte ett snöre ;) va skitäcklig, hoppa upp med huvet som om den skulle hugga. men som tur va så var den inte en fullvuxen orm. då skulle jag sprungit världsrekord åt motsatt håll :)


nu ska ja packa ihop lite här och försöka komma iväg så fort som möjligt. tiias sover fortfarande han. sömntuta...

Ovido - Quiz & Flashcards