Alla inlägg under juli 2008

Av Josephine - 4 juli 2008 23:16

ja ha fortfarande inte börjat packa.....

Av Josephine - 4 juli 2008 22:45

allvarligt talat nu är jag så less på mina grannar från hell att ja vill grina!!!

alldeles nyss drar någon i vårat lägenhetsdörr handtag. som tur är så har jag alltid låst. jag var ungefär vid dörren precis då de hände så jag tittar i hålet för å se vem de är som jävlas ( detta har hänt flera gånger förut, varav en gång kl 7 på morgonen då någon tokrycker och ringer på vår dörr flera ggr) ser att de är en tjej som bor ovanför oss och jag öppnar dörren! frågar va fan hon går och rycker i våran dörr hela tiden för, men hon bara skyndar sig uppför trappen och säger inte ett ord. jävla pucko. om ja hade haft olåst då?! hade hon bara öppnat våran lägenhetsdörr då utan vidare??!!! fan intrång ju.


värst va ju för 2 nätter sen. jag var jättetrött och ville verkligen sova. hade somnat när jag helt plötsligt vaknar av världens liv ovanför oss. SOM VANLIGT. klockan är alltså efter 12 en vardagskväll. det är någon som grinar hysteriskt och massa kärringar som skriker och för allmänt oväsen. jag trycker in öronproppar så långt in i skallen som jag bara kan men de hjälper inte ett dugg! jag ligger och irriterar mig mer och mer på dessa människor som fan aldrig kan va tyst och sova som normalt folk. är så sjukligt trött men kan inte somna. till slut brister de för mig! känner mig så förbannad att ja bara skakar! jag kastar mig upp ur sängen, sliter på mig nå kläder å river åt mig ett A4 papper där jag skriver med stora bokstäver. TYST!!! VI FÖRSÖKER SOVA!! ZZZZZZZZ TYST! jag är helt uppe i varv. jag stormar ut ur vår lägenhet, kastar mig uppför trappen och trycker ner lappen i deras brevinkast. å skyndar mig hem igen. lägger mig i sängen och känner hjärtat slå. tror ni de blev tyst?? NE. dom är så uppe i sitt eget gnabbande att dom inte ens hört brevinkastet. försöker verkligen somna ändå å vill nästan börja grina för ja är så less. då är de tiias tur att ta itu med drygheterna. han stormar upp han med, och plingar på. dörren öppnas av en av de boende och han försöker vänligt men bestämt få dom att inse att dom måste vara tyst halv ett när andra människor ska upp och jobba tidigt. hon sa bara okej okej. å efter de så höll dom faktiskt käften. GRATTIS. men nu som sagt går dom å rycker i våra dörrar istället. de ha dom inte vett nog att sluta med. JAG SKA FLYTTA!!!!!!!!!!!!!

Av Josephine - 4 juli 2008 21:25

troru man börjat packa än?? svar nej! åå ja är så kass på att få fingra ur arslet.. tänkte bränna nya partyskivor med men de verka som ja inte kommer hinna (läs. orka) får ta med dom som ja bränt ut sen förut. bli nog bra ändå. neeej! nu kom ja på att min weekendväska är nere i förrådet i källaren. skit a. ska man måsta pallra sig ner dit den här tiden på kvällen... :/ ingen hit, men skyll dig själv latmaja!! NU PACKA!!!

Av Josephine - 4 juli 2008 20:00

åå snart är de dags att åka ner till svall och gatufesten! blir bara en dag i år, men då jäklar ska man komprimera ihop 3 dagars festande på en kväll! bli kalas de =) åker ner imorgon tidigt. är där före elva. sen blire te å kånka upp 50 kilo packning uppför världens drygaste backe innan man landar hos idaho and erika! tänkte spendera mitt wear it tillgodokvitto innan affärn slår igen. ska försöka att inte shoppa så mycke eftersom ja ska till sthlm på torsdag ändå.


måste börja packa snart. kommer va äckligt trött imorgon när jag ska åka å inte orka packa då. alltid så svårt att veta vad ja ska ta med. jag packar alltid alldeles för mycket. har ju en förmåga att ha en resväska med mig då jag bara ska på förferra nånstans haha! =)


notis till LINN. GLÖM FÖR I HELVETE INTE PUMPEN IGEN :D hahaha

Av Josephine - 4 juli 2008 19:06

jag gjorde som alla andra verkar göra nu. skriver till 118100 och frågar en fråga. Jag undrade:


vem är binis från kramfors?

Svar: 118100 tror att binis är en helt underbar och väldigt snäll tjej i sina bästa år. 118100 har hört rykten om att något av det bästa binis vet är att vara med sin dobbermantik ciara, men gissar också att hon tycker om shopping och att umgås med sin familj.


min reaktion är HAHAHAHAHA! jag som är världens hundräddaste person och som sannerligen inte gillar dobbermanvovvar, lär ju inte tycka att de bästa jag vet är en hund. men iofs är jag ju en helt underbar person som är i mina bästa år ;)


betyg: 2.5/5


Av Josephine - 2 juli 2008 21:58

nu är ja blond i barret igen! är alltid så härligt att se utväxten försvinna! dagen gick rätt snabbt, å när ja kom hem så hörde ja på ryktesvägen att liie ville promma så de va bara att ge sig iväg på en tur =) nu ska ja se project runway!

Av Josephine - 1 juli 2008 21:49

iiiii nu ha ja skickat iväg min andra aupair ansökan. en svensk 3barnfamilj i new york! lät som en jättemysig familj! ååå ja vill fara :D

Av Josephine - 1 juli 2008 20:16

JUSTIA! imorn ska ja ju till frissan! jippi! de är de bästa som finns. sitta å läsa skvallertidningar och bli ompysslad - i like!

Ovido - Quiz & Flashcards