Direktlänk till inlägg 8 september 2008

packångest

Av Josephine - 8 september 2008 18:52

ja ha ångest!! ja kan inte packa klart! ja trodde ja va klar med en väska nu, när ja kom på att ja glömt att packa ner alla skor och andra saker förutom kläder. å den väskan vägde 21 kilo! max 20 kilo för varje väska som gäller. oh crap... det kommer bli en lååång dag imorn :P

 
 
Hanna

Hanna

8 september 2008 19:10

Ja precis. Det gick bara bra hos tandläkaren, skönt att få en sista "koll" sen är det ju sista året för mig som det är gratis tandvård;P Skönt ändå att veta att du stannar 6 månader sen kan du bestämma själv. Det är ju så svårt att säga en bestämd tid innan man åker, beror ju så mycket på hur man känner där och då. Jag sa att jag kunde stanna 6-9 mån, så max fram till juni blir det. Jag har inte börjat packa ännu, tagit fram väskorna och skrivit lite listor bara;P Kan säga att det kommer bli lite problem för mig med! Har dock tänkt på den senaste tiden att inte köpa så mycket nytt när det gäller kläder och skor. Blir roligare att skaffa det där tror jag:) Sen sparar man ju plats också...;P

http://hannaisha.blogg.se

 
Hanna

Hanna

8 september 2008 19:51

Jo det är nog smart att börja med packningen i tid så att man har tid att planera om lite. Kommer nog inte att få med allt jag tänkt så;P Det blir nog så för mig på torsdag med, packning från morgon till kväll... Kan maila min mailadress till dig:)

http://hannaisha.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josephine - 6 juli 2010 13:28

Århundradets low har infunnit sig. Jag vill dö. På riktigt. När man trodde mardrömmen var över så verkar den bara ha börjat. Palla inte mer. Orkar inte. Vill inte. Lämna mig ifred. Vad kan jag ha gjort denna främling för ont så att denne får energi a...

Av Josephine - 1 juli 2010 17:42

Gick man in på min blogg igår så kunde man se att min blogg blivit hackad. Alla mina användarkonton som jag har på internet blev hackade av en 30årig gift man från Indonesien. Min facebook, hotmail och bloggen blev alla utsatta för byte av lösenord o...

Av Josephine - 24 oktober 2009 00:09

Wow inlägg två dagar i rad :O Det var ett tag sen man hade sån lust att skriva nåt :) Imorn är det lördag och jag är sjukt laddad för fest!! Ska till Friday på förfest sedan antingen Palace eller Kåren. Hoppas det blir lite skandaler eftersom de...

Av Josephine - 22 oktober 2009 19:07


Lycklig människa just i detta nuet. Jag klarade min första tenta!!! Helt otroligt med tanke på att jag inte pluggade något inför tentan. Vet inte hur jag lyckades men jag fick iaf 60 poäng av 80 möjliga varav 48 poäng va gränsen för godkänd. Vil...

Av Josephine - 10 oktober 2009 15:16


Ja mina vänner, livet rullar på här nere i Käälma som dom säger!  Har hunnit med en tenta i affärsredovisning som jag körde helt utan plugg innan eftersom jag glömt hur man pluggar. Har jag tur så klarar jag den! Nu kör vi hårt med finansiering och k...

Ovido - Quiz & Flashcards