Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Josephine - 16 maj 2008 22:12


Rihanna - Take a bow

Av Josephine - 16 maj 2008 21:37

ja kom precis på en underbar idé! ja skulle ju kunna aktionera ut lite skor här på bloggen! fast kanske enklare om man hade mer än 20 läsare haha! men ganska smart egentligen. hur är intresset där ute i bloggdjungeln eg?


någon som är sugen på att fynda diverse oanvända sommarskor i stl 38 och 39??


Let me know. så kanske ja lägger ut lite skor här på bloggen!

Av Josephine - 16 maj 2008 21:22

haha ja är då helt sanslös! jag hade precis skrivit och fyllt i en lång lista å vad händer. ja råka på nåt outgrundligt vis stänga ner fönstret! einstein!!!


jaja bara att skriva ett nytt inlägg...


sitter iaf här och är skitsur för att kanal 5 fortfarande strejkar på min tv. missade filmen ja ville se. så för att fördriva lite tid tänkte ja fylla i en sån där meningsfull lista :P


enjoy!


DIG:

Hur lång är du?- 1.71

Vad vill du bli när du blir stor?- det är just det som skrämmer mig att jag inte har en blekaste aning.

Vad pluggar du nu? - lyckligtvis ingenting!

Har du haft långt hår?- har jag haft hela mitt liv typ

Sminkar du dig?- allra oftast. alltid då man jobba så nästintill varje dag. men finns inte skönare än att va sminkfri!

Har du haft sex den senaste månaden?- yes

Vad har du för färg på dina underkläder just nu?- har faktiskt ingen aning och orkar inte kolla heller =)

Har du kysst någon idag?- nope



FAMILJEN:

Bor dina föräldrar ihop?

Vem är bäst av din mamma och pappa?- dom är bäst på varsitt vis

Hur många syskon har du?- två yngre systrar

Vad är det senaste du sa till din mamma?- hmm de vet ja faktiskt inte =)

Vilken mat lagade din pappa senast?- lagade och lagade. han bjöd på souvlaki! mumma!

Hur många ställen har du bott på?-  väja kos (om de räknas:P) kramfors

Vem i din familj stör du dig mest på?- ingen tror ja faktiskt

Vilken familjemedlem är snällast?- mamma

När hittade du på något senast med ditt syskon?- igår

När var du senast med en kompis?- haha vet inte faktiskt =)

Vem sov du senast hos av dina kompisar?- ida för nån helg sen

Har du kysst någon kompis?- ja

Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?-

Vem känner dig bäst?- mathias och linn

Längsta tiden du varit osams med en kompis?- ja dramaqueen som man är/varit så är de säkert en månad

Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar?- ja





VÅGAR DU:

Skrika åt dina föräldrar?- nä finns väl ingen mening? har vuxit ifrån de för väldigt länge sen

Vara dig själv?- ja oftast

Visa dig i bikini/badbyxor?- ja fast vissa somrar tar de emot lite. som DENNA!!

Fisa inför dig pojk/flickvän?- man är väl mänsklig? o:)

Pierca dig? ja de är inte så farligt som man tror

Ge dig på utmaningar?- apsolut!

Ha sex på offentlig plats?- yes

Vara omogen?- nja händer väl

Äta småkryp?- nej tack



RANDOM:

När tuggade du tuggummi senast?-idag

När var du på semester senast?- i augusti 07, rhodos

Vilken färg är din tandborste? orange

Är ditt hår tråkigt?- ja alltid. kan inget om hår haha!

Vad har du för påslakan just nu?- mönstrade

När såg någon dig naken senast?- imorse

Hur ofta duschar du?- minst varannan dag iaf. bero lite på :P

Gillar du bubble roller?- say what?

När ska du gå och lägga dig?- nja om en timme kanske två =)


nu vill jag att ida linn och liie ska svara :)



Av Josephine - 16 maj 2008 20:45

Fredag wihoo! ha sett fram emot indiana jones filmen hela dan. åsså när jag slår på femman nu så är bilden svart. KUL! bara den kanalen som inte funkar. verkligen min tur. så nu vette tusan vad jag ska göra.

 mathias ha nyss susat iväg till en kompis för dom ska se på hockeyn där. själv ska man ju upp tidigt så ett hockeyparty hos oss är inget jag känner för ikväll =) så nu sitter ja här i min ensamhet med ett glas vin och har inget att göra. rätt skönt egentligen.


 imorn är de sista dan att jobba för den här vecka, sen är man ledig sön mån. på måndag har jag planerat att inventera bland mina skor som ligger i sina kartonger i plastsäckar nere i förrådet. vet ju knappt vad jag äger. men sist ja räknade så hade ja över 80 par skor och dessa har utökats nu under våren och sena vintern så ha säker över 90 par nu. sinnessjukt. men det blir ju så när man jobbar med skor antar jag =)

 Många är oanvända och ligger orörda i skokartongerna så ja fundera på att lägga ut dom på tradera eller nåt. för jag använder ju jämt samma skor ändå. man får ju liksom sina favvosar. men tycker de verkar lite krångligt att börja lägga ut. känns svårt. nån som ha nån bra erfarenhet av de kanske? tips?


Av Josephine - 16 maj 2008 12:02

yes äntligen fredag! skönt att lite ledighet stundar. fast eg så är ju inte fredagar så speciellt för en sån som mig som ALLTID jobbar lördagar, men ändå =)


borde eg inte sitta här å kludda, har saker som ska göras innan ja studsar neröver, men ja ha ingen riktig lust. vilken otroligt slö vecka de här ha varit. och fort ha den gått som vanligt. tycker veckorna bara flyger iväg nu! känns som de nyss va februari och nu är de mitten av maj. härligt att det snart är sommar!! extra skönt att jag förhoppningsvis slipper jobba 6 dagar i veckan hela sommaren. då är jag ledig varje helg iiiiih!!! iofs så jobbar ja stadsfesten men de lär inte bli sånt jäkla drag där ändå känns de som. inga vidare artister och både gladan och kramm lär ju stänga 1. traaagiskt. men ändå =) kul att träffa alla som är ute iaf! sen ha vi gatufesten! årets höjdpunkt! nä nu ha ja inte tid och drömma mig bort längre.


hoppas inte mystery shopping människan kommer idag...

Ovido - Quiz & Flashcards