Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Josephine - 27 maj 2008 22:12

YES! nu ha nån budat på mina lackskor! 49 spänn ligger dom på nu å de måste ja säga är kap!! med tanke på att dom är helt oanvända! det kanske om ja ha tur börjar lossna för mina auktioner nu. dom går ju ut på söndag :D men fortfarande är några par obudade.


va vänta ni på, SLÅ TILL VETJA ;)


http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=597556&listtype=0

Av Josephine - 27 maj 2008 20:51

de är helt otroligt. jag har överlevt veckor av folk som nysit och hostat runt omkring och bokstavligt taget PÅ en! å vad händer. igår slog den till. jag är nu officiellt FÖRKYLD. å börjar få samma hosta som sist då ja blev riktigt sjuk. kul! KUL JUL!! vägrar vara förkyld i helgen för då är de party ON gånger miljontrubblijon!!! så ja köpte c-vitaminbrustabeltter med tropisk smak på hemköp å dessutom omega-3 kapslar med magnesium bara för att man vet ju aldrig vad som kan funka haha :D


shit.. nån som ha nå bra bli-av-med-förkylning-jävligt-snabbt-mirakelkur?? :D

Av Josephine - 27 maj 2008 20:41

idag svängde jag in på terracotta innan wörket. tänkte kolla om ja hitta nåt att ha på mig till helgen. å vad fann jag om inte denna ursöta klänning!! 300 spänn från Vila. jag är nöjd =) få se om den åker på på lördag eller om man tar nåt annat. hoppas hoppas de är fint väder så vi kan sitta å pimpla i parken :D


ps. ja lär inte ha svart behå på under å dessutom ber jag ursäkt för vinkeln på första men de är svårt att ta kort med supertelefon själv =)



Av Josephine - 27 maj 2008 11:11

tänkte bjuda på tre bilder ala limp å magg!


den sista är så jäkla skön haha bara vi som fattar den :P btw så är det en snart 10 år gammal bild :P mucka du med mig HAHA

Av Josephine - 27 maj 2008 10:57

haha hittade ett par otroligt stygga skor denna morgon. inget jag vill lägga massa tusenlappar på iaf. men på någon är dom säkert snygga haha!


Maison Martin Margiela

Covered-Heel Wedge Sandal          

$545.00

Av Josephine - 27 maj 2008 10:54

har knappt kunnat sova för ja ha haft så mycke tankar i huvet. gick upp sju imorse fast ja inte börja förrän 13. sinnes! mest surfat runt lite på morgonkvisten, hitta lite inspiration till hösten :D sen när ja satt å läste tidningen, ringde linn. hon va som mig alldeles pirrig i kroppen inför hösten. vi surra ett tag om vad hon skulle göra som. de slutade med att hon ringde å sa upp sin lägenhet! så jäkla spännande! nu ligger världens framför våra fötter ;D så watch out :P

Ovido - Quiz & Flashcards