Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Josephine - 22 maj 2008 22:08

nu kan jag knappt sitta still längre. JAG VILL BORT!

jag vill dit partyt aldrig slutar!!

 jag dedikerar denna till dig linn :D inse vad mycke roligt vi haft till dessa låtar!!!! stången på wild bull bland annat HAHA!



Av Josephine - 22 maj 2008 20:19

say say say party give it to me nuuuu!!!

VILL TILLBAKA!

Av Josephine - 22 maj 2008 18:18

yes! jag får hela min lön imorn. skönt. ett samtal till lönekontoret och allt var okej igen. bli ett rejält klirr i kassan eftersom jag även fick 5000 spänn i retroaktiv lön som dom betalat ut för lite till mig. men det ska sparas till hösten ha ja bestämt. ska försöka vara duktig för en gångs skull :P är ju en äkta slösatjej. helt sjukt vad dålig jag är på pengar. aldrig kunnat spara ett skit :P

Av Josephine - 22 maj 2008 12:07

nyss damp lönespecen ner på hallmattan.. vad jag kan se så har dom glömt att ge mig betalt för dom timmar jag jobbat. KUL. jäkla massa andra utbetalningar som retroaktiv lön eftersom jag har fått för lite betalt, å ob tillägg å grejer, sjuklön eftersom jag va sjuk. men INGEN lön för dom timmar jag arbetat. kul jul..

Ovido - Quiz & Flashcards