Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Josephine - 28 maj 2008 21:19

helt otroligt vilken taskig tajming ja ha. är superförkyld. å JAG MÅSTE VARA FRISK PÅ LÖRDAG!! less man blir. hade ingen lust att jobba idag alls. så himla svårt å va social å serviceminded när man går runt å nyser, snorar å de rinner ur ögonen på en. att man är själv ute i butiken och dessutom låter som en gammkärring som kedjerökt i 90 år gör inte de hela bättre kan ja tala om. men de gick ju bra ändå! tur man är proffs haha :P bara att hoppas på att man vaknar upp piggare imorn!!


ååå nu känns de ännu mer svårt inför hösten. shiiiit. skrev på uppsägningspapper idag på jobbet. mitt gamla avtal sägs upp från å med 1 juni så sista juli jobbar ja min sista dag på mitt gamla schema. sedan ska ja jobba augusti åt carro som ha semester. SEDAN mina vänner står världen öppen :D fick nytt anställningsavtal idag som jag ska skriva på om ja vill vara fortsatt anställd from 1 sep. men skriver jag på de så måste ja jobba kvar minst en månad till eftersom uppsägningstiden är 1 månad då. jag skrev iaf inte på, eftersom jag inte vet vad ja ska göra än. för ja vill ju helst komma iväg i september till norge (som de ser ut nu om de inte blir nån annanstans) å då vill ja inte vara bunden till jobb. dessutom så kommer ja ju isf å säga upp mig själv och de är inte företaget som gör de. tror inte a-kassan gillar de om ja ska stämpla :P så ja ha inte bestämt mig än. å andra sidan kanske de kan va bra å jobba en månad till å tjäna lite (med betoning på lite) mer pengar innan avgång å ha tid å planera lite. men då blir de ju tidigast oktober ja kan komma iväg å de känns lite sent.

hmm mycket svårt val fast egentligen en fis i rymden :P



Ovido - Quiz & Flashcards