Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Josephine - 20 maj 2008 20:47

är det nåt jag verkligen suktar efter nu ( eller rättare sagt suktat efter väldigt länge) så är de en bärbar dator. fatta va skönt att kunna sitta vart man vill.. å den ska självfallet vara rosa :P


någon snäll människa med för mycket pengar kan gärna köpa den här till mig 8-)



Av Josephine - 20 maj 2008 20:40


Ashlee Simpson feat. Tom Higgenson - Little Miss Obsessive


Av Josephine - 20 maj 2008 20:15

å va jag ser fram emot avsnittet ikväll! gillar verkligen DH! alltid lika bra å nästan spännande ibland haha :D synd att de inte finns nåt mer att se på tisdagar som de alltid gjorde förut. ugly betty kl 20 å desperate 21. men men ja överlever nog ;) lite kvällstid utan tv är nog bara bra så man gör nåt vettigt! ja å mattis kände oss lite lata idag så de blev en KT på tolles efter jobbet. sen har vi grejat på med tvätten från idag. å nu sitter jag alltså här!


å inte ha nån budat på mina dojjer heller haha! men de komma nog, hoppet är de sista som överger en :D annars få ja väl helt enkelt använda dom själv då fast dom är lite för stora. vet inte vad man tänker med ibland. men det är svårt när man eg är en 38½! finns ju knappt några skor med halvnummer nuförtiden förutom typ sportskor!


å sugen på gotta är ja med.. suck.. varför vill man alltid ha nåt gott att mumsa på när man ska se på bra tv? räcker de inte bara med underhållningen eller? jäkla gottgris är vad man är :] kanske ska kolla om man hittar någon övergiven stackars godisbit jag kan rädda i skafferiet ;D

Av Josephine - 20 maj 2008 09:32

gick upp för en timme sen ungefär. har tvätttid kl 10. tänkte försöka rensa upp lite i tvättkorgen som bokstavligen svämmar över av tvätt. man drar sig alltid för att tvätta när man bor i lägenhet med tvättstuga. iaf jag. de är så himla bökigt. man ska kånka den där tunga korgen tvärs över gårn till ett litet hus. sen ska man greja på därinne och sen gå hem igen. sen gå dit och hänga skiten i ett litet torkskåp. stoppa i ny tvätt. gå hem igen. sedan återkomma efter en timme och märka att OJ jag har ingenstans att hänga upp mina nytvättade kläder. kånkar hem den blöta men nu rena tvätten och hänga upp sockar och skit över hela lägenheten. finns inte en stol eller element som är klädfritt. även dörrar får ibland agera torkvinda. suck. men tur jag oftast slipper tvätta. de är ju de man har karlar till ;) haha 


fast nu ska ja nog börja tvätta mina egna kläder. sist så fick mina jeans sig en rejäl omgång i för hög temperatur.. kul. dom skulle tvättas i 30 grader.... de blev dom ju INTE kan ja ju upplysa om. så nu går dom till knäna typ haha. så nu äger jag ett par jeans som jag kan ha. perfa, not! jeans är för övrigt det svåraste som finns att köpa!!! finns aldrig en storlek som passar perfekt på en människa som mig med världens röv och kortaste ben. jag är så jävla snygg.

Ovido - Quiz & Flashcards