Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Josephine - 19 maj 2008 22:57

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=597556&listtype=0


YES! någon har äntligen börjat buda. iaf på ett par haha :D 11 spänn woho ;)


passa på för de är verkligen fina skor!

Av Josephine - 19 maj 2008 22:49

pju.. är helt slut. har hålllit på att rensa och piffa i alla 7 garderober idag! inte klokt vad grejer man har!! har fyllt två sopsäckar med kläder som ska ges bort eller alternativt slänga bort. fick jätteångest då jag provade mina sommarkläder som jag inte är i närheten av att komma i. dags att ta tag i fettet kanske?? 8-)


nu ha ja iaf full koll på alla skor, kläder, sängkläder, handdukar, gardiner och on and on. SKÖNT att ha de gjort minst sagt. har varit kaos i alla garderober sen vi flyttade in typ i oktober (borde jag skämmas haha) men nu ligger allt prydligt i högar minsann ;D


Har även hunnit med att hämta ut ett paket från hm och handlat. pös in en sväng på jobbet med för å kolla läget. helt sjukt. man är bara borta från de där stället en enda öppen dag i veckan. och jag är nio gånger av tio alltid där ändå. man borde skaffa sig ett liv höhö :P


Ovido - Quiz & Flashcards